Festileaks Festival Draft X: Random Headliner Challenge

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
jawbreaker.jpg

Vandaag twee aankondigingen! Zowel de vierde band als ook de naam die het festival zal krijgen. Laten we met dat tweede beginnen.

De organisatie van From The Lions Mouth heeft bekendgemaakt dat het eendaagse spin-off festival Brulfest gaat heten. De organisatie zegt hierover: "Het festival heeft de naam Brulfest gekregen, aangezien het direct verwijst naar de vocale uitingen van een leeuw, namelijk het brullen. Om die reden, zeg maar.”

Dan nu belangrijkere zaken, wie is die vierde artiest? Nou, bereid je voor om de levende legendes van Jawbreaker te ervaren! De band die in 2019 headliner was van Groezrock komt hun iconische hits zoals "Boxcar" en “Accident Prone” naar het podium van Brulfest brengen. Dit is een zeldzame kans om Jawbreaker live te beleven, dus pak die kans.
Up Next:
@Martijn@teunajax

Turnstile — Weezer — Amyl & The Sniffers — Jawbreaker
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
R-f-s-DU-sol.png


Main: x - x - Charli XCX - Fred Again - headliner
Tent: x - x - Rüfüs du Sol - Bicep (live)

@teunajax -> @WesleyNoH
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Als ik Maynard James Keenan zeg dan weet iedereen meteen dat er een fantastische band op de affiche zal verschijnen. De vraag is enkel nog welke. In ieder geval mijn favoriet na Tool van hem. Samen met Billy Howerdel richtte hij deze band op en ze maakten meteen fantastische muziek met als hoogtepunten Judith en The Outsider. A Perfect Circle zal na onze headliner in de tent spelen als subheadliner van de dag.
Bekijk bijlage 5037
@Lion @Martijn
Na Tool dus? 🤪
 
  • Thinking
Waarderingen: theblackmadness

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Soms zijn er van die artiesten waarbij je blij bent dat ze tijd hebben om op je festival op te komen treden. clipping. is er zo een. Rapper Daveed Diggs is buiten Clipping. nog druk met zijn acteer carrière, in theater (Hammilton), op het witte scherm (Velvet Buzzsaw) en op TV (Snowpiercer). Het is eigenlijk bizar dat hij nog een gaatje in zijn agenda vond om met clipping. op Secret Beach Experience. Achter hem staan producers William Hutson en Jonathan Snipes die een bak herrie teweegbrengen waar je u tegen zegt.

Zij die op Le Guess Who 2022 waren weten: dit belooft een van de beste shows van het festivalseizoen te worden.


@WesleyNoH

Zit momenteel overigens in Londen met vaak matig internet, dus mocht ik tussen nu een zondagavond niet binnen een uurtje of twee reageren dan mag je me overslaan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Voel je vooral niet verplicht om het te doen, maar ik ben wel lichtelijk teleurgesteld als je het niet doet.
Heb weinig tijd tegenwoordig man, ook gewoon algemeen om hier te zijn. En als ik het doe, dan wil ik het wel goed en mooi doen. Misschien als ik thuis ben vanavond, dat ik er eens naar kijk. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Soms zijn er van die artiesten waarbij je blij bent dat ze tijd hebben om op je festival op te komen treden. clipping. is er zo een. Rapper Daveed Diggs is buiten Clipping. nog druk met zijn acteer carrière, in theater (Hammilton), op het witte scherm (Velvet Buzzsaw) en op TV (Snowpiercer). Het is eigenlijk bizar dat hij nog een gaatje in zijn agenda vond om met clipping. op Secret Beach Experience. Achter hem staan producers William Hutson en Jonathan Snipes die een bak herrie teweegbrengen waar je u tegen zegt.

Zij die op Le Guess Who 2022 waren weten: dit belooft een van de beste shows van het festivalseizoen te worden.


@WesleyNoH

Zit momenteel overigens in Londen met vaak matig internet, dus mocht ik tussen nu een zondagavond niet binnen een uurtje of twee reageren dan mag je me overslaan.
Werkelijk de moeilijkste om te gokken deze week om te weten wat voor headliner jij hebt tbh. Zo uiteenlopende namen allemaal.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Bijzonder weinig tegenslagen in ons boekingsproces en daardoor kunnen we weer 2 acts van ons originele lijstje boeken.
Als eerste een band waarvan het hoogtepunt achter ons ligt, maar het past heel goed bij onze headliner. Met Kids, Little Dark Age, Electric Feel en Time to Pretend een aantal behoorlijke hits, MGMT.


Daarnaast een band waarvan hun hoogtepunt nú is of nog gaat komen. Met A Light for Attracting Attention 1 van de beste albums van 2022, maar ja dat kan eigenlijk ook niet anders met Thom Yorke, Jonny Greenwood en Tom Skinner, The Smile.


@ThijsDB back again
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Bijzonder weinig tegenslagen in ons boekingsproces en daardoor kunnen we weer 2 acts van ons originele lijstje boeken.
Als eerste een band waarvan het hoogtepunt achter ons ligt, maar het past heel goed bij onze headliner. Met Kids, Little Dark Age, Electric Feel en Time to Pretend een aantal behoorlijke hits, MGMT.


Daarnaast een band waarvan hun hoogtepunt nú is of nog gaat komen. Met A Light for Attracting Attention 1 van de beste albums van 2022, maar ja dat kan eigenlijk ook niet anders met Thom Yorke, Jonny Greenwood en Tom Skinner, The Smile.


@ThijsDB back again
Dit is wel een hele dikke line up zo.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Ik zou werkelijk elke act die je geboekt hebt graag willen zien.
Denk dat het wel gaat hoor, al is the National in veel gevallen ook een headliner. Vind het zelf lastig inschatten in hoeverre the Smile/MGMT/Jungle niet al een subspot zouden krijgen tegenwoordig.
 
  • On fire
Waarderingen: EdsjeFCB

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik zou werkelijk elke act die je geboekt hebt graag willen zien.
Denk dat het wel gaat hoor, al is the National in veel gevallen ook een headliner. Vind het zelf lastig inschatten in hoeverre the Smile/MGMT/Jungle niet al een subspot zouden krijgen tegenwoordig.
The National snap ik wel idd, was randje maar goedgekeurd. The Smile stond vorig jaar als 3e van boven op TW Classic, zet ik ze als voorlaatste in de tent.
MGMT als ik het goed heb 2018 voor het laatst Rock Werchter, om 6 uur in een tent..
Jungle subt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Gebruikers die dit onderwerp bekijken