Festileaks Festival Draft X: Random Headliner Challenge

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
nile-rodgers-chic-bevestigd-voor-festival-bospop.jpg


CHIC & Nile Rodgers.

@team-0
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
793
2.230
She said, green, green grass, blue, blue sky
You better throw a party on the day that I die
Green, green grass, blue, blue sky
You better throw a party on the day that I die


Niemand minder dan George Ezra zal de tent afsluiten!

Hè bah, nu moet ik verder zoeken
 
  • Wow
Waarderingen: Royke

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
167
227
Belangrijk nieuws vanuit het YWFT Festival. We hebben een nieuwe marketing en PR medewerker met een top CV: tot voor kort als stagiair werkzaam geweest bij Best Kept Secret!

De volgende naam voor het YWFT Festival (en waar dat voor staat) volgt volgens hem "zeer binnenkort"!
 
Laatst bewerkt:

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Haar twee laatste albums: 'Titanic Rising' en 'And In The Darkness, Hearts Aglow' behoorden tot de beste albums van hun jaar. Dit jaar maakte ze al een verpletterende indruk op Coachella, en dat zal ze deze zomer ook doen op CITW: Weyes Blood!


Aangekondigd voor CITW Presents zijn: David Byrne, Phoebe Bridgers, Aldous Harding en Weyes Blood

@Dr. Hannibal
@Oasiss
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Dat gevoel heb ik ook bij jouw namen met Robyn en Lil Nas X. Ook een paar metalheads met metalnamen. Ach ja, je kunt niet altijd 6 gooien.
Mwa. Je moet wat hè. En ik vermoed dat het snel wel zal duidelijk worden (misschien al zijn?) wat voor richting ik uitga.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Als ik Maynard James Keenan zeg dan weet iedereen meteen dat er een fantastische band op de affiche zal verschijnen. De vraag is enkel nog welke. In ieder geval mijn favoriet na Tool van hem. Samen met Billy Howerdel richtte hij deze band op en ze maakten meteen fantastische muziek met als hoogtepunten Judith en The Outsider. A Perfect Circle zal na onze headliner in de tent spelen als subheadliner van de dag.
received_940447317236655.jpeg
@Lion @Martijn
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken