Festileaks Festival Draft VIII

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Even een cryptisch vraagje tussendoor: hoe staan we tegenover soloprojecten van artiesten die als enige vaste lid in een band zitten?
I.e. stel Omar Rodriguez-Lopez zou het enige vaste lid zijn van een band die niet naar hem vernoemd is.

3. Eens een artiest is gekozen is deze exclusief voor dit festival. Zijprojecten zijn nog wel mogelijk. Stel: iemand kiest The Mars Volta, dan is het nog mogelijk om de Omar Rodriguez-Lopez Group te kiezen.

4. Wanneer een artiest tegelijkertijd solo als met band speelt (bv. Prince en Prince & The Revolution) dan zijn alle iteraties van de artiest in kwestie niet meer beschikbaar wanneer deze wordt gekozen.
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Keer op keer haal je mijn aankomende aankondigen weg. Heb je toevallig toegang tot mijn Excelletje?
Wie weet? :sneaky: Jij hebt er ook al te veel van mijn lijstje gestolen. Maar Alex G was ik al enkele ronden bang te gaan verliezen, dus net op tijd!
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Natuurlijk is er één man die niet kan ontbreken op Cabin In The Woods. Een ware legende van de Belgische muziekscene, die jammer genoeg overleed eerder dit jaar, maar zoals het de echte groten betaamt eeuwig zal voortleven via zijn ronduit geweldige muziek: Arno!


Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods zijn: Alt-J, Arno, Aurora, Avalon Emerson, Bruno Mars, Daniel Norgren, Eels, Feist, Flight Facilities, Haim, Janelle Monáe, Kylie Minogue, Lorde, London Grammar, Lucy Dacus, Maggie Rogers, Rats On Rafts, Sløtface, Sons Of Kemet, Soulwax, STUFF., St. Vincent en Zara Larsson.

@RubenFrusciante
@Koekdoos
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
But if you give me the invitation
To hear the bells of freedom chime
To hell with your double standards
We're coming rougher every time

44E61317-C131-46BA-A140-0B35CD8D3D85.jpeg

De gipsy punk van Gogol Bordello op 🍀Paddy Powerfestival🍀. Normaal een opzwepend optreden om vrolijk van te worden, maar tegenwoordig met een extra verbeten randje. Zanger en frontman Eugene Hütz is geboren en opgegroeid in Oekraïne en afgelopen maanden heeft hij zijn mening over de Russische inval en Putin duidelijk laten horen. Daarom juist vandaag: Slava Ukraini!



@teunajax
@mattman
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
lucy-dacus_01-caroline-vandekerckhove.jpg


Lucy Dacus it is dan.
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness en Lion

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Check, check, check
One, two


De frontvrouw van deze band was lange tijd als bassiste kenmerkend voor de sound van Pixies. Met haar eigen band scoorde ze een aardige hit met het nummer Cannonball. We hebben het over Kim Deal en The Breeders.



Vrijdag
Rosalía
The Breeders | Carly Rae Jepsen | Cat Power | Fever Ray | Grouper | James Holden & The Animal Spirits | Osees

Zaterdag
Iggy Pop | Patti Smith |
Mulatu Astatke | Death Grips | Injury Reserve | Mount Kimbie | Swans | Yo La Tengo

Zondag
LCD Soundsystem
Amyl and the Sniffers | At the Drive-In | Godspeed You! Black Emperor | Pan Daijing | Phoenix | Ustad Saami

@mattman @anderhalvemunt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken