Festileaks Festival Draft VIII

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik zat al vervroegd mijn verjaardag te vieren toen ik "we want more!" hoorde roepen vanuit het forum.

Dus vooruit,
Thurston Moore Group.

GettyImages-842887670-copy.jpg

Al bevestigd:


Dag 1
Bon Iver - Robyn
The Kills - Four Tet - Sampha

Dag 2
The XX
Thom Yorke Tomorrows Modern Boxes
Kae Tempest - Charlotte Adigéry & Bolis Pupul

Dag 3
Diana Ross
The Good The Bad and The Queen
Low - Floating Points - Thurston Moore Group​

@teunajax
 
Laatst bewerkt:

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Haar laatste album was een plaat met covers (van onder meer mijn favoriete band The Replacements), maar in de afgelopen decennia heeft ze zelf ook een aardige staat van dienst opgebouwd met haar eigen muziek.

Cat Power is de volgende naam voor Secret Beach Experience


LCD Soundsystem | Iggy Pop | Patti Smith | Rosalía
At the Drive-In | Carly Rae Jepsen | Cat Power | Death Grips | Fever Ray | Grouper | Godspeed You! Black Emperor | Osees | Phoenix | Swans

@Paddy @Yannick
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Naamloze-presentatie-42.png


Jeugdidolen, tikje emo, tikje pop, arrogante zelfingenomen frontman.. Yep, dat moet wel een Britse band zijn. Binnenkort weer een nieuwe plaat en als we de singles mogen geloven wordt 't weer eentje vol oorwurmen. Laatst nog een beetje ongelukkig moeten invallen op R&L, binnenkort wél met veel trots op ons hoofdpodium. The 1975.

@Koekdoos
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Veel verder dan dit was ik nog niet met namen, maar denk ook niet dat ik nog iets van 14 van dit soort namen erbij kan krijgen 😅
Ik kan je nog wel een piratenband aanraden! En vergeet niet dat je ook voormalige Eskimo's hebt staan
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.448
7.020
Ik kan je nog wel een piratenband aanraden! En vergeet niet dat je ook voormalige Eskimo's hebt staan

Die staan toevallig wel weer op dezelfde stage en op dezelfde dag.

Alien Weaponry > The Hu > Electric Callboy

Misschien dat ik er stage van kan maken met elke dag een ander thema.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken