Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik moet zeggen dat ik mij soms nogal ongeïnspireerd voel en merk dat ik vaak dezelfde namen als vorige drafts wil kiezen. Misschien moet ik mezelf maar weer een extra uitdaging opleggen zoals vorige keer.
Jaja. Tof om weer het spel te doen waarmee het allemaal begon. De start van JozzFest. JozzFest terug naar de roots brengen, bloody roots! Ondanks verbouwingen kan ik hier geen nee tegen zeggen
Ben erbij
Jaja. Tof om weer het spel te doen waarmee het allemaal begon. De start van JozzFest. JozzFest terug naar de roots brengen, bloody roots! Ondanks verbouwingen kan ik hier geen nee tegen zeggen
Ben erbij
Ja mag best obscure glammetal uit de 80's blijven boeken. Daar hebben we bij JozzFest geen probleem. De rest van het metalspectrum boeken wordt minder gewaardeerd.
Mijn laatste line-up was 100% vrouwelijk en 30% 'exotische' namen, en dat allemaal in het ABC-concept. Dat bleek uiteindelijk minder uitdagend dan verwacht omdat dat ook niet gigantisch ver van mijn huidige muzieksmaak ligt. Even nadenken hoe ik nu iets nieuws kan verzinnen.
Als trotse winnaar van de laatste editie hink ik een beetje op twee gedachten. Een tijdelijke stop op het hoogtepunt of de titel proberen te verdedigen. Lijkt nu in ieder geval al heel veel animo te zijn, bij de één na laatste waren er 17 en veel meer lijkt mij toch niet gewenst. Dus ik bekijk nog even op welk aantal deelnemers het stopt
Als trotse winnaar van de laatste editie hink ik een beetje op twee gedachten. Een tijdelijke stop op het hoogtepunt of de titel proberen te verdedigen. Lijkt nu in ieder geval al heel veel animo te zijn, bij de één na laatste waren er 17 en veel meer lijkt mij toch niet gewenst. Dus ik bekijk nog even op welk aantal deelnemers het stopt