Festileaks Festival Draft VIII

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.927
8.566
Is er een maximum aantal deelnemers? (Neem aan van wel, anders duurt het wel lang zo'n ronde)

Als dat maximum nog niet bereikt is, dan doe ik meeeeee.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Oh een oldschool editie? Vind ik helemaal goed!

Ik moet zeggen dat ik mij soms nogal ongeïnspireerd voel en merk dat ik vaak dezelfde namen als vorige drafts wil kiezen. Misschien moet ik mezelf maar weer een extra uitdaging opleggen zoals vorige keer.

Anyways, I'm in!
Ik heb een concept in mijn hoofd van wat ik graag wil. Daarmee voorkom ik al wat herhalingen van vorige edities voor mijzelf.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.459
Zeker, fijn een gedegen voorbereiding te hebben om die binnen een halve dag naar de prullenbak te kunnen verwijzen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.604
7.318
Jaja. Tof om weer het spel te doen waarmee het allemaal begon. De start van JozzFest. JozzFest terug naar de roots brengen, bloody roots! Ondanks verbouwingen kan ik hier geen nee tegen zeggen
Ben erbij

Goede concurrentie voor de metal deze keer?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Ik zou graag dit keer eindelijk eens mee doen als er nog plek is! (Komt ook eens uit qua planning :ROFLMAO: )
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Volgens mij heeft @Oasiss wel eens een minimum van 50% vrouwelijke artiesten gedaan,

Of zoveel % benelux

Of mijn persoonlijke extra uitdaging: niet laatste worden. Heb al wat ideeën daarvoor.
Mijn laatste line-up was 100% vrouwelijk en 30% 'exotische' namen, en dat allemaal in het ABC-concept. Dat bleek uiteindelijk minder uitdagend dan verwacht omdat dat ook niet gigantisch ver van mijn huidige muzieksmaak ligt. Even nadenken hoe ik nu iets nieuws kan verzinnen.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Als trotse winnaar van de laatste editie hink ik een beetje op twee gedachten. Een tijdelijke stop op het hoogtepunt of de titel proberen te verdedigen. Lijkt nu in ieder geval al heel veel animo te zijn, bij de één na laatste waren er 17 en veel meer lijkt mij toch niet gewenst. Dus ik bekijk nog even op welk aantal deelnemers het stopt :)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.459
Als trotse winnaar van de laatste editie hink ik een beetje op twee gedachten. Een tijdelijke stop op het hoogtepunt of de titel proberen te verdedigen. Lijkt nu in ieder geval al heel veel animo te zijn, bij de één na laatste waren er 17 en veel meer lijkt mij toch niet gewenst. Dus ik bekijk nog even op welk aantal deelnemers het stopt :)
Nu 14? Jou niet meegeteld dan. En nog een paar "vaste spelers" ontbreken. Dat wordt lekker creatief wezen in ieder geval!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken