Festileaks Festival Draft VIII

Oh een oldschool editie? Vind ik helemaal goed!

Ik moet zeggen dat ik mij soms nogal ongeïnspireerd voel en merk dat ik vaak dezelfde namen als vorige drafts wil kiezen. Misschien moet ik mezelf maar weer een extra uitdaging opleggen zoals vorige keer.

Anyways, I'm in!
Ik heb een concept in mijn hoofd van wat ik graag wil. Daarmee voorkom ik al wat herhalingen van vorige edities voor mijzelf.

Zeker, fijn een gedegen voorbereiding te hebben om die binnen een halve dag naar de prullenbak te kunnen verwijzen!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik zou graag dit keer eindelijk eens mee doen als er nog plek is! (Komt ook eens uit qua planning :ROFLMAO: )

• Leuk
Waarderingen: Brian
Volgens mij heeft @Oasiss wel eens een minimum van 50% vrouwelijke artiesten gedaan,

Of zoveel % benelux

Of mijn persoonlijke extra uitdaging: niet laatste worden. Heb al wat ideeën daarvoor.
Mijn laatste line-up was 100% vrouwelijk en 30% 'exotische' namen, en dat allemaal in het ABC-concept. Dat bleek uiteindelijk minder uitdagend dan verwacht omdat dat ook niet gigantisch ver van mijn huidige muzieksmaak ligt. Even nadenken hoe ik nu iets nieuws kan verzinnen.

Als trotse winnaar van de laatste editie hink ik een beetje op twee gedachten. Een tijdelijke stop op het hoogtepunt of de titel proberen te verdedigen. Lijkt nu in ieder geval al heel veel animo te zijn, bij de één na laatste waren er 17 en veel meer lijkt mij toch niet gewenst. Dus ik bekijk nog even op welk aantal deelnemers het stopt :)

Als trotse winnaar van de laatste editie hink ik een beetje op twee gedachten. Een tijdelijke stop op het hoogtepunt of de titel proberen te verdedigen. Lijkt nu in ieder geval al heel veel animo te zijn, bij de één na laatste waren er 17 en veel meer lijkt mij toch niet gewenst. Dus ik bekijk nog even op welk aantal deelnemers het stopt :)
Nu 14? Jou niet meegeteld dan. En nog een paar "vaste spelers" ontbreken. Dat wordt lekker creatief wezen in ieder geval!

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Users who are viewing this thread