Festileaks Festival Draft VII: De ééndaagse

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
GoGoFest: a night with Gorillaz & Friends

gogofest.png

Zondag is het zover! Dan kunnen we Gorillaz weer zowel in België als op ons virtuele festival zien. Dat vieren we met een speciaal gecureerde line-up met een hoop gastoptredens. De oplettende lezer had natuurlijk al langer gemerkt dat mijn aankondigingen niet zomaar aankondigingen waren: we hebben maar liefst 6 artiesten staan die de voorbije jaren features waren op de albums van Gorillaz. Vul dat aan met nog enkele extra topnamen waarvan ik persoonlijk hoop dat er ook ooit een feature mee komt en je krijgt een dag die zeker de moeite zal worden!

Schema:
Go Stage:

23u45 - 1u30: Gorillaz
21u15 - 22u30: Angèle
19u - 20u15: St. Vincent
17u - 18u: slowthai
15u - 16u: Denzel Curry

GoGo Stage:
1u - 2u30: Jamie XX
22u30 - 23u45: King Gizzard & The Lizard Wizard
20u15 - 21u15: Little Dragon
18u - 19u: Fatoumata Diawara
16u - 17u: Jehnny Beth
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
RELIVE FESTIVAL!
Een unieke samenwerking met Pinkpop en Best Kept Secret festival

63E793D5-6441-440D-9FCA-282BB9891ACA.jpeg

Op zaterdag 6 augustus mogen we eindelijk de eerste editie van het Relive festival laten plaatsvinden in het idyllische recreatiepark Oost Maarland! Voor het eerst in de geschiedenis slaan het Pinkpop festival en Best Kept Secret festival de handen in elkaar voor een uniek festival! Na enkele verrassende Indie namen op de line-up van Pinkpop in 2022 was dit de volgende stap van vernieuwing!

Natuurlijk zijn we ook blij met de samenwerking met MOJO die weer een groot impuls heeft gegeven aan de line-up.

Pinkpop heeft ervaring met de grote namen en Best Kept Secret weet de beste beleving te creëren! Het festival zal dit jaar twee podiums kennen. De Flow Stage en de Leaf Stage. De Flow Stage ligt aan het heerlijke meer terwijl de Leaf Stage meer verscholen zit in het bos!

Tickets zijn vanaf vandaag te koop voor 130 euro. Ook zijn er tickets beschikbaar voor een speciaal VIP area waarbij je kunt genieten van speciale hapjes en drankjes.

Geniet van gitaarwerk van The Strokes en Sam Fender, de pop hits van Carly Rae Jepsen, de prachtige klanken van Florence And The Machine, de unieke sound van Declan Mc Kenna en Cigarettes After Sex, dans mee met Disclosure en geniet van opkomende talenten Madison Beer, The Clockworks en Girl In Red.

Het gehele programma is hier te zien:
https://clashfinder.com/s/relivefestivalfinal/
Time to enjoy this experience!
See you at Relive!
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.245
Allemaal een dikke proficiat alvast voor de mooie line-ups. De stembussen zijn geopend!!!
In PM naar mij 3 tickets en op volgorde zetten, deze volgorde is enkel belangrijk als we met een gelijke stand te maken hebben.
Tot volgende week dinsdag kan er gestemd worden, dan kunnen de pinkpop- en graspopgangers maandag heel de dag nog uitslapen om dinsdag te stemmen. Al mag er natuurlijk nu ook al gestemd worden.
(De posters en timetable staan in het openingsbericht)
 
Laatst bewerkt:
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Brian

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Nou het is weer lastig hoor potdomme.
Is ook iemand met clashes begonnen, wat doe je me aan joh. Noem geen namen!! ?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Mijn stemmen zijn ingediend. De eerste twee had ik vrij snel helder, over de derde nog getwijfeld, maar toch een knop doorgehakt!
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.245
Liefste vrienden en vriendinnen
Ik hoop dat jullie een mooi weekend hebben gehad op Gaspop, Pinkpop, Werchter....
Om het zwarte gat tegen te gaan, kan je gwn een ticket kopen in PB bij mij. Het is in tegenstelling tot de veel te dure prijzen van de festivals volledig gratis!
Kortom: vergeet niet te stemmen op jullie top 3. Momenteel kunnen we nog wat extra stemmen gebruiken.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
hey ho lets go rock GIF
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.245
We hebben toch een mooie 17 stemmen weten te verzamelen tussen al het real life live geweld door.

13. @NikLN - Relive Festival (0)
63E793D5-6441-440D-9FCA-282BB9891ACA.jpeg
Spijtig genoeg moet er in dit spel altijd iemand laatste eindigen. Ondanks een prachtige combo van The Strokes en Florence + the Machine en daarnaast kleinere parels als Girl In Red en The Clockworks bleek het niet genoeg om een ticket te verkopen.

12. @ThijsDB - GoGoFest (1)
1655913868233.png
Het festival dat de crème de la crème van de popwereld uitnodigde door middel van headliner Gorillaz en een aantal van hun samenwerkingen uit te nodigen, wist spijtig genoeg niet genoeg mensen te overtuigen om een plek in de top 10 te bemachtigen.

11. @randyrw - a day with randy (2)
1655913934004.png

Dit festival stond bij mij op de 3e plaats dankzij de prachtige headlinercombo van RHCP en TWOD. Toch bleek dit niet genoeg om de top 10 binnen te sluipen.

9. @warriorandweirdo - One day in the woods
@koekdoos - baspop (2)

1655913991173.png
1655914020058.png
Een gedeelde 9e plaats voor deze 2 festivaldagen met iets hardere namen. De metalheads waren mss te uitgeput om te stemmen deze keer door Graspop. Een combi van Slipknot en Tyler, the Creator is gewaagd, maar daarom niet minder mooi. Baspop bewijst dat je ook met minder grote namen, maar wel meerdere semi-grote namen een prachtig dagje kan samenstellen. Beide festivals werden door de 2 ticketkopers op 1 gezet. Dus zij die overtuigd waren om een ticket te kopen, vonden het meteen de beste festivaldag van allemaal.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
We hebben toch een mooie 17 stemmen weten te verzamelen tussen al het real life live geweld door.

13. @NikLN - Relive Festival (0)
Bekijk bijlage 2015
Spijtig genoeg moet er in dit spel altijd iemand laatste eindigen. Ondanks een prachtige combo van The Strokes en Florence + the Machine en daarnaast kleinere parels als Girl In Red en The Clockworks bleek het niet genoeg om een ticket te verkopen.

12. @ThijsDB - GoGoFest (1)
Bekijk bijlage 2016
Het festival dat de crème de la crème van de popwereld uitnodigde door middel van headliner Gorillaz en een aantal van hun samenwerkingen uit te nodigen, wist spijtig genoeg niet genoeg mensen te overtuigen om een plek in de top 10 te bemachtigen.

11. @randyrw - a day with randy (2)
Bekijk bijlage 2017

Dit festival stond bij mij op de 3e plaats dankzij de prachtige headlinercombo van RHCP en TWOD. Toch bleek dit niet genoeg om de top 10 binnen te sluipen.

9. @warriorandweirdo - One day in the woods
@koekdoos - baspop (2)

Bekijk bijlage 2018
Bekijk bijlage 2019
Een gedeelde 9e plaats voor deze 2 festivaldagen met iets hardere namen. De metalheads waren mss te uitgeput om te stemmen deze keer door Graspop. Een combi van Slipknot en Tyler, the Creator is gewaagd, maar daarom niet minder mooi. Baspop bewijst dat je ook met minder grote namen, maar wel meerdere semi-grote namen een prachtig dagje kan samenstellen. Beide festivals werden door de 2 ticketkopers op 1 gezet. Dus zij die overtuigd waren om een ticket te kopen, vonden het meteen de beste festivaldag van allemaal.
Baspop had meer verdiend! Als dit festival ergens zou staan had ik zonder enige twijfel een ticket gehaald. Mijn nummer 1!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken