Festileaks festival draft III: The Rock Werchter edition

terwijl we wachten op de volgende naam. Kan er iemand deze dinosaurus nog eens uitleggen hoe je een foto/filmpje post? :)

terwijl we wachten op de volgende naam. Kan er iemand deze dinosaurus nog eens uitleggen hoe je een foto/filmpje post?
1f642.svg
Voor een foto zou ik iets van een site als Imgur gebruiken en dan de link invoegen via de functie 'Image' (naast de smileys en </>). Voor video's van YouTube kan je gewoon de link kopiëren en die plakken in je post. Daar hoef je verder niks voor te doen.

Damn, ik dacht dat die wel nog even onder de radar gingen blijven zitten. Da's kut.

Yannick wrote:
Damn, ik dacht dat die wel nog even onder de radar gingen blijven zitten. Da’s kut.

Het was ook mijn volgende naam geweest, ook op zoek naar een andere naam

Over welke naam hebben jullie het nu? Rise Against? In dat geval toch goed gekozen! Wilde hen enorm graag hebben maar lastig inschatten hoe snel die eruit zou gaan.

En weer door, na vorige keer met N.E.R.D. de headliner van dag 2 van onze Barn te hebben mogen aankondigen, komen wij vandaag met de afsluiter van ons derde podium op dag 2. We bieden alvast onze excuses aan voor gruwelijke dilemma's die straks uit de clashfinder volgen, maar we zijn niet minder trots om M83 te mogen aankondigen.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=ErrKRT3VjKk[/video]

next @Pede

Corey Taylor is vooral bekend als gemaskerde frontman van Slipknot en hij timmert tegenwoordig ook solo aan de weg. Maar op Werchter stond hij enkel op het podium met zijn band Stone Sour.

Stone Sour komt op onze laatste dag en staat voor Jack White, David Bowie en afsluiter Stromae op de Main.

n9rozunot.jpeg

Next: @Mattman >> @Randyrw

Corey Taylor is vooral bekend als gemaskerde frontman van Slipknot en hij timmert tegenwoordig ook solo aan de weg. Maar op Werchter stond hij enkel op het podium met zijn band Stone Sour.

Stone Sour komt op onze laatste dag en staat voor Jack White, David Bowie en afsluiter Stromae op de Main.

n9rozunot.jpeg

Next: @Mattman >> @Randyrw

Dit is geen leuke wraak :( Lag een mooie spot voor hem klaar bij mij.

Ben ik ff blij dat ik ben begonnen met de harde rocknamen...
Nu die namen langzaam bij de rest beginnen los te komen, heb ik mooi al mijn favoriete bands binnen :-D

Paddy wrote:

Dit is geen leuke wraak ? Lag een mooie spot voor hem klaar bij mij.
You don't need to bother...

Joslittel wrote:

Paddy wrote:

Dit is geen leuke wraak ? Lag een mooie spot voor hem klaar bij mij.

You don’t need to bother…

No pun intended, no punishment
If I offended you, you needed it

Nick Cave houdt van Werchter en Werchter houdt van Nick Cave. Daarom komt hij in 2021 langs met zijn companen van GRINDERMAN. Ze spelen op zaterdag in The Barn.

https://www.setlist.fm/setlist/grinderman/2008/festival-park-werchter-werchter-belgium-43d80bfb.html

@herragan

warriorandweirdo wrote:

randyrw wrote:
Nick Cave houdt van Werchter en Werchter houdt van Nick Cave. Daarom komt hij in 2021 langs met zijn companen van GRINDERMAN. Ze spelen op zaterdag in The Barn.

https://www.setlist.fm/setlist/grinderman/2008/festival-park-werchter-werchter-belgium-43d80bfb.html

@herragan

En daar gaat mijn co-headliner voor de zondag.. ?

Die waren toch helemaal geen co-headliner in 2011?

tussen Florence en dEUS leek me wel te kunnen? Ach ja maakt verder niet uit hoor..

stonden in 2008 in de marquee voor Justice en Underworld

En in 2011 als sub voor Iron Maiden.

Godverdomme wat een steal. Extra pijnlijk omdat het vlak na mij kwam.

Users who are viewing this thread