Festileaks Draft XXI: Live Aid anno 2026

De Aerosmith aankondiging hadden jullie nog te goed. We halen nog een keer alles uit de kast (inclusief een mooie persfoto) met Aerosmith. Gestopt vanwege stemproblemen, maar dat houdt de rest ook niet tegen!

Baspop aankondiging3.jpg

En dan boeken we natuurlijk ook de volgende vocale krachtpatser met de Scorpions!

Baspop aankondiging4.jpg

@Oasiss en daarna @MadMandra27

De Aerosmith aankondiging hadden jullie nog te goed. We halen nog een keer alles uit de kast (inclusief een mooie persfoto) met Aerosmith. Gestopt vanwege stemproblemen, maar dat houdt de rest ook niet tegen!

Bekijk bijlage 21760

En dan boeken we natuurlijk ook de volgende vocale krachtpatser met de Scorpions!

Bekijk bijlage 21761

@Oasiss en daarna @MadMandra27
Scorpions is tot vanmorgen mijn andere co-head geweest in gedachten, maar dus veranderd. De aankondiging volgt zo!

IMG_7684.jpeg

Tame Impala, het project van Kevin Parker, verkent regelmatig thema's als eenzaamheid, angst, zelfreflectie, depressieve gevoelens en persoonlijke verandering. Nummers als Why Won't They Talk to Me?, Yes I'm Changing en Posthumous Forgiveness raken emotioneel zware onderwerpen. Laten we samen al dansend en in trance de nacht afsluiten 💚

Next: @luluasas @Martijn

• On fire
Waarderingen: AngieH
Gezien het genre van mijn dag en moeilijk een link te leggen met suïcide of donkere gedachten dus geswitcht

Wise man said just walk this way
To the dawn of the light
Wind will blow into your face
As the years pass you by
Hear this voice from deep inside
It's the call of your heart
Close your eyes and you will find
Passage out of the dark

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: MadMandra27 en Koekdoos
Wise man said just walk this way
To the dawn of the light
Wind will blow into your face
As the years pass you by
Hear this voice from deep inside
It's the call of your heart
Close your eyes and you will find
Passage out of the dark

Mooi gevonden! Maar is een grote genreclash na Oscar And The Wolf dan Tame Impala, dus vandaar 😇

young-fathers-2000x1270.jpg

Young Fathers

@Timmetje -> @AngieH

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Screenshot_20260711_115522_Outlook.jpg

We ondervinden de gevolgen van klimaatverandering aan den lijve deze week. Een derde hittegolf in wording, enorme droogte, veel kwetsbare mensen die zich in een niet op dit weer ingericht type veel te hete (huur)woning proberen staande te houden..

Moet ik doorgaan? Nee, ik kan veel beter een band aankondigen die niet constateert en klaagt, maar dóet. En hoe: de toch behoorlijk drukbezette Brian Eno ziet zich van links en rechts ingehaald door IDLES. Een greep uit de doelen die ze steunen: War Child, Medical Aid for Palestinians, Bassists Against Racists, Black Lives Matter, Samaritans & Reclaim These Streets. Ze zetten zich al geruime tijd in voor Music Declares Emergency - sinds kort ook met hun eigen merchandiselijn: "No Idles On A Dead Planet". Moeten we niet willen, dus we halen de punkers snel naar Utrecht.

@BeWario @warriorandweirdo

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread