Mumford & Sons x Pomelien Thijs here we go!Het is inderdaad een grijs gebied, maar vind het antwoord van Paddy ook wel goed.
Daarom mijn voorstel om het wat beperkt toe te laten. De groep moet wel echt hebben opgetreden (zodat het niet totaal willekeurig is) en laten we het beperken tot maximaal 1 act van dit type per festival, zodat het nog wat overzichtelijk blijft wat waar staat (en de bestaande tribute en goede doelen concerten hebben inderdaad wel supergroepen gehad, maar zijn toch voor het meerendeel gewoon de normale bands, zie ook een Back To The Beginning afgelopen jaar).
Dus:
- max 1 supergroep per festival
- gebaseerd op een echt optreden
Bij won dus Axl + Elton, die samen bij het Freddie tribute concert hebben opgetreden (en volgens AI datzelfde jaar nog eens bij MTV awards, maar heb t niet gefactcheckt). Brian May was daar ook bij, en de rest accepteren we dan gewoon als flavour-text.
(knap hoe men toch altijd een grijs gebied weet te vinden wel)
Edit: en aangezien dit toch al een enorme fantasie versie binnen de drafts is met geen eis van realistisch, is het ook niet het ergste, lijkt me.
Jokes aside, is wel een leuk idee (zeker voor deze draft), weet wel niet of ik er gerbuik van ga kunnen maken