Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Dus ff voor de duidelijkheid. Dat usb stickje was een grapje over David Guetta en had niks met het thema te maken. Naam nummer 5 echter wel.

Thema?: L'Impératrice - Jean Michel Jarre - Jain - David Guetta - Barbara Pravi

Absurd natuurlijk dat deze artiest niet is geboekt in het normale spel. Absolute headliner

Thema?: Stromae - L'Impératrice - Jean Michel Jarre - Jain - David Guetta - Barbara Pravi

Oké, maar wat was het thema dan, want ik zag het niet haha. Wel lief dat ik de punten krijg tho.

Linkje naar mijn presentatie!

Ik heb er net (weer) bijna anderhalf uur voor gezeten, maar het lukt me echt niet met de clashfinder. Heb zelfs geprobeerd een bulkinvoer via ChatGPT te doen, maar ook dat lukt niet. Raak er enorm door gefrusteerd. Anyway, @Koekdoos, kan ik het op een andere manier doen? Als het niet anders kan en ik mag het niet zonder Clashfinder inleveren moet ik me vrees ik terugtrekken.

Ik heb er net (weer) bijna anderhalf uur voor gezeten, maar het lukt me echt niet met de clashfinder. Heb zelfs geprobeerd een bulkinvoer via ChatGPT te doen, maar ook dat lukt niet. Raak er enorm door gefrusteerd. Anyway, @Koekdoos, kan ik het op een andere manier doen? Als het niet anders kan en ik mag het niet zonder Clashfinder inleveren moet ik me vrees ik terugtrekken.
Ik denk dat een clashfinder niet per se een must is. Worst case kan je het altijd nog uittekenen en fotograferen. Verder is het een priegel werk, maar niet onmogelijk. Mocht ik even moeten meekijken via screenshots in dm o.i.d., laat het me weten :)

• Geweldig
Waarderingen: AngieH
Ik denk dat een clashfinder niet per se een must is. Worst case kan je het altijd nog uittekenen en fotograferen. Verder is het een priegel werk, maar niet onmogelijk. Mocht ik even moeten meekijken via screenshots in dm o.i.d., laat het me weten :)
Dat is super aardig, dank! Heb de pc net afgesloten, maar ik kom hier (zo nodig) op terug 🙂

Zonder clashfinder is uiteraard ook prima! Het is vooral handig voor de ticketkopers om op een of andere manier een overzicht te krijgen van wie wanneer speelt

Zijn jullie klaar voor een nieuw thema? Dit is volgens mij een lastige, dus ik zou per nummer aangeven hoe door welk element hij aan het thema voldoet. Gaan we

Hoewel deze band niet meteen te linken valt aan het thema, dit de songtitel dat wel. Al was andersom misschien beter geweest, a start has an end.

https://youtu.be/oNFn_wi6T1E?is=HxucKQzoP8DlAa

Thema?: Editors (an end has a start)

En nummer 2. Hierbij moet je het zoeken in bandnaam en een beetje in de titel. En in de vibe,beetje bij alles eigenlijk.

Thema?: Tyr - Editors (an end has a start)

Ik hoop ergens nog een pc te vinden voor donderdag, anders ga ik het ook zonder clashfinder moeten presenteren.

Oohja en geen stress over het wel of niet hebben van een clashfinder.
Je invulling van het thema en het blokkenschema is leidend voor het aanschaffen van tickets, alle aankleding verder is altijd schitterend om te zien en niks dan lof maar doet bij mij in ieder geval niks qua wel/niet verkopen van een ticket ;)

• Leuk
Waarderingen: RubenJS

Users who are viewing this thread

• JK79