Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Kweet niet hoelang ik nog heb maar ik ben pas deftig beschikbaar vanaf middernacht. Nu kutmeeting en dan zwemtraining

Ik had vanochtend sollicitatie gesprek en ben daarna de Biesbosch in gedoken dus weinig online geweest inderdaad. Even snel mn namen en dan weer terug de polder in šŸ¦…

• Wow
  • Geweldig
  • Pray
Waarderingen: Yannick, AngieH en Jamel
Ik had vanochtend sollicitatie gesprek en ben daarna de Biesbosch in gedoken dus weinig online geweest inderdaad. Even snel mn namen en dan weer terug de polder in šŸ¦…
Eagle-eye cherry?
(En hopen op een goede uitkomst van je gesprek!)

Eagle-eye cherry?
(En hopen op een goede uitkomst van je gesprek!)
Dit was meer verkennend (via klein Werving/detacherings bureau) maar wel gezellig. Heb nog wat andere dingen ook lopen waar ik op korte termijn meer van ga horen 🫔

(En helaas geen arenden gezien, wel kans gehad want er nestelen blijkbaar twee sets Zeearenden en visarenden daar....)

Dit was meer verkennend (via klein Werving/detacherings bureau) maar wel gezellig. Heb nog wat andere dingen ook lopen waar ik op korte termijn meer van ga horen 🫔

(En helaas geen arenden gezien, wel kans gehad want er nestelen blijkbaar twee sets Zeearenden en visarenden daar....)
Spannend! Hopelijk komt je op een fijne plek terecht waar je blij van wordt. Voor nu hopen dat je nog wat arenden spot šŸ˜„

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Het is een wat rare combinatie om aan te kondigen (maar dat is ook wel weer het leuke van twee acts tegelijk aankondigen), maar recent (lees: een half uur geleden) hebben we nog een nieuwe dierennaam ontdekt, waarmee we de concurrentie op natuur en dier te snel af willen zijn:

We hadden al enkele grootmeesters van de Nederlandse taal op het affiche staan met Spinvis, Karin Bloemen en Stef Bos (het befaamde Bos Bloemen duo), daar voegen we nu Paul de Leeuw aan toe.

En dan als tweede act voegen we ultieme 80s gimmick van Steel Panther toe aan het affiche. Zij voegen zich met hun show aan het rijtje Wind Rose, Rob Zombie, Parkway Drive en KISS op de openingsdag.

@Blommie en daarna @AngieH

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en AngieH
Haha toen ik dat las dacht ik echt dat er een tropische verrassing als Tarsier of Motmot of iets dergelijks ging komen 🤪

Ik had vooral gewoon nog nooit nagedacht over het boeken van Paul de Leeuw en misschien de mensen die een dieren thema hebben wel. Dat ik dan ook nog Steel Panther erbij boek, was op dat gebied puur toeval. Ik zal eens kijken of ik nog een obscuur dier kan vinden voor een latere aankondiging als goedmakertje!

• Geweldig
Waarderingen: EdsjeFCB

Users who are viewing this thread

• JK79