Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Kan eigenlijk niet wachten tot het naar 4u (en eigenlijk is dat nog vrij veel tijd imo) gaat. Er zit totaal geen vaart in deze draft. I mean, en iedereen heeft de tijd en het recht om die 6u te gebruiken - je kunt niet al-tijd op het forum zitten. Werk, kinderen, vrije tijd whatever. Maar als het bijna aan jou is, kun je toch om de zoveel tijd eens effe te checken, niet? En het gemiddelde tempo waar aan wordt gekozen niet eens de helft, vaak maar een kwart, van de deelnemers per dág, dan idk.
In mijn geval werd er gepost om 02 h 53 en ja dan voor de eerste keer in lange tijd nog eens deftig aant slapen ...

In mijn geval werd er gepost om 02 h 53 en ja dan voor de eerste keer in lange tijd nog eens deftig aant slapen ...
Iedereen gunt jou je nachtrust hoor! Vooral na de ellende met je rib. Gaat meer om een algemene, niet persoonlijke, 'vibe' dat het bij vlagen wat traag gaat hier, wat soms het plezier in het spelletje wat wegneemt.

Als er zo laat wordt gepost, krijg je altijd tot en met 12u, en nu dus 10u. Cava, toch? Maar begrijp het hoor:)

Jammer dat ie het leuk vindt om raketten richting Gaza te signeren. 😪
Nog erger dan hun versie van The Sound Of Silence inderdaad, maar laten we het gezellig houden haha 😂 Of is de haat op die cover enkel een Tijdloze-dingetje?

We beginnen met een toevoeging aan onze topshows op de openingsdag met headliner KISS.

Rob Zombie

En dan brengt hij natuurlijk zijn Amerikaanse productie mee naar Baspop:

Vervolgens komen we ook meteen met onze laatste headliner. We hadden eerder dus al KISS en ook Queen + Adam Lambert. Op de zaterdag zal na Two Steps From Hell nog één keer John Williams (96 jaar) het podium betreden. Laat je betoveren door de muziek van Star Wars, Indiana Jones, Harry Potter, Jurassic Park en nog veel meer!

@Blommie en daarna @AngieH

Users who are viewing this thread