Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Heeft Martijn nu 2 keer 6 h de tijd of een keer?

Ik heb gepost om 19 h 55 maar om 00 h stopt alles dus hij heeft tot 07 h 55 eh? Maar daarna nog eens 6 h tot 13 h 55 of is het om 07 h 55 aan mij?
Staat niet heel duidelijk in de regels, maar lijkt me wel zo praktisch dat degene aan het eind van de slang twee acts soort van tegelijkertijd kiest, toch @Koekdoos? (is tot nu toe in de praktijk ook wel zo gebeurd)

Hoeft ook niet te streng maar als je bij de eerste 5 keuzes al 2 keer de tijd hebt laten verlopen dan zou het wel wenselijk zijn wanneer je een backup voor je aankondigingen regelt of net als enkele anderen aangeeft dat je overgeslagen kunt worden omdat je even geen tijd hebt om in te loggen.

Rustig, het is weekend. Heb gisterenavond heel de tijd liggen kijken en toen bleef het duren.
Heb gewoon geen tijd gehad tot nu.

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny
Hillfest announces it's last headliner. No one less than the almighty Slayer will be celebrating 40 years of Reign in Blood at our festival!

More announcements later

Bijlagen

• Screenshot_20260425_221813_Gallery~2.jpg
    Screenshot_20260425_221813_Gallery~2.jpg
    332,1 KB · Weergaven: 6
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny
Crazy dat ze nog beschikbaar is..

images

FKA TWIGS.

@WesleyNoH

Het wordt hoog tijd om de sub voor Bring me the Horizon aan te kondigen. Wat de organisatie van Hush & Havoc betreft is dit een ultieme metal crossover act. Voor wie z’n metal liever wat minder glad heeft: staat genoteerd. Wij zetten ze gewoon neer:

Bekijk bijlage 19415

SLEEP TOKEN 🌒

@Blommie @Koekdoos
Nadat ze beiden al met andere projecten op ons festival stonden, kondigen we met veel plezier aan dat Aurora en Tom Rowlands voor het eerst samen naar onze weide komen: Tomora!

Reeds aangekondigd zijn: Kate Bush, Rosalía, My Chemical Romance, Sufjan Stevens, Portishead en Tomora

@luluasas
@Oasiss

AngieH was iets te vroeg denk ik?

Staat niet heel duidelijk in de regels, maar lijkt me wel zo praktisch dat degene aan het eind van de slang twee acts soort van tegelijkertijd kiest, toch @Koekdoos? (is tot nu toe in de praktijk ook wel zo gebeurd)

@won666 volgens mij wordt daar ook gewoon 6 uur aangehouden, al kan je er persoonlijk altijd wat ruimer mee om gaan door gewoon niet strak op de 6 uur jouw beurt dan te doen, mocht die situatie zich voordoen. Kort door de bocht heb je voor je eerste beurt 6 uur de tijd en als je die mist, dan wordt je volgende beurt overgeslagen tot je de gemiste ronde hebt ingehaald.

Users who are viewing this thread

• JK79