Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Jezus wat een goeie boekingen allemaal. Ik moet mijn themas echt nog wat beter gaan uitwerken (al had ik deze laatste boekingen misschien niet helemaal lekker kunnen matchen)....

• Leuk
Waarderingen: Dante en AngieH
Nou Yannick, kom er maar in!

Hadden we nou afgesproken dat we iemand standaard mogen overslaan nadat die driemaal de tijd niet gehaald heeft, of was dat enkel een idee?

Het staat niet expliciet in de regels in ieder geval, laten we het niet meteen te streng maken

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny
attachment-tibethouse-2023-068.jpg

BOYGENIUS.

@won666 > @Martijn

Dear Festileakers, today we can finally announce our first punk band for Hillfest UK 2027. And it's not just A punkband, but of THE punkbands. Ladies and gentleman, get ready to dance dance! Today we annoucr for you Fall Out Boy!

More bands will be announced soon

Bijlagen

• Screenshot_20260425_195258_Gallery~2.jpg
    Screenshot_20260425_195258_Gallery~2.jpg
    292 KB · Weergaven: 17
Het staat niet expliciet in de regels in ieder geval, laten we het niet meteen te streng maken
Hoeft ook niet te streng maar als je bij de eerste 5 keuzes al 2 keer de tijd hebt laten verlopen dan zou het wel wenselijk zijn wanneer je een backup voor je aankondigingen regelt of net als enkele anderen aangeeft dat je overgeslagen kunt worden omdat je even geen tijd hebt om in te loggen.

Heeft Martijn nu 2 keer 6 h de tijd of een keer?

Ik heb gepost om 19 h 55 maar om 00 h stopt alles dus hij heeft tot 07 h 55 eh? Maar daarna nog eens 6 h tot 13 h 55 of is het om 07 h 55 aan mij?

Users who are viewing this thread