Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Alleen snap ik niet wat de moeilijkheid is om 'goede bands' te vinden met bandleden die namen dragen van The office karakters, dus daar zit ik toch ook weer vast
Naast Daft Punk kondigen we al meteen weer een naam aan. Zo hebben we nu ook Rƶyksopp geboekt. Eerder werden Foo Fighters en Nine Inch Nails al bekend gemaakt.
Alleen snap ik niet wat de moeilijkheid is om 'goede bands' te vinden met bandleden die namen dragen van The office karakters, dus daar zit ik toch ook weer vast
Hillfest UK annouces third headliner. No one less than Manowar will join us. At our festival, they will play an exclusive 2027 UK show, so you better make sure to grab these tickets in time and move your lazy asses to the Knebworth park! More bands to be announced later!
Ook met deze act kunnen wij weer meerdere kanten op, we houden de kaarten nog dicht tegen de borst. Bij het huidige plan en thema zou het perfect passen, maar eigenlijk ook weer niet. Het zal in ieder geval in het donker zijn voor een ideale omgeving en setting, met 1 van de beste albums van vorig jaar op zak; Bon Iver
De organisatie moest zich wederom bezinnen op een strategie omdat @warriorandweirdo de beoogde naam net iets sneller boekte.
Er staat gelukkig nog veel moois op het lijstje. Met gepaste trots kondigen we dan ook de vierde grote naam voor Hush & Havoc aan, met een Nederlands vleugje in de vorm van onze eigen Floor Jansen..
De thema's vliegen om je oren en we hebben het al gehad over wel of geen geluk hebben met inzetbaar bij verschillende thema's et cetera. Voor Baspop was het vooral van belang om deze eerste 4 artiesten binnen te harken, twee keer een set van twee artiesten op hetzelfde podium.
Queen + Adam Lambert en The Offspring op de mainstage voor thema A.
Voor thema B hebben we al Avenged Sevenfold als tentafsluiter en daarvoor als tentsub zetten we een muzikale grootheid, een gitaar virtuoos:
Slash ft. Myles Kennedy & The Conspirators
Voor de volgende naam wordt het nog even kijken wat prioriteit heeft, maar wie weet gaan we gewoon door met de tweede headliner!!