Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Ooh sjeessz ik zie nu pas het plaatje, The Office natuurlijk!
Alleen snap ik niet wat de moeilijkheid is om 'goede bands' te vinden met bandleden die namen dragen van The office karakters, dus daar zit ik toch ook weer vast 😅

Alleen snap ik niet wat de moeilijkheid is om 'goede bands' te vinden met bandleden die namen dragen van The office karakters, dus daar zit ik toch ook weer vast 😅
Probeer het maar eens. Die The Office personages hebben allemaal namen die binnen metal en punk amper voorkomen. Tenzij verbasteringen

Hillfest UK annouces third headliner. No one less than Manowar will join us. At our festival, they will play an exclusive 2027 UK show, so you better make sure to grab these tickets in time and move your lazy asses to the Knebworth park! More bands to be announced later!
Zou maar een leger advocaten inhuren om de overeenkomst goed dicht te timmeren.

• Leuk
Waarderingen: won666
Probeer het maar eens. Die The Office personages hebben allemaal namen die binnen metal en punk amper voorkomen. Tenzij verbasteringen
Maar wel niet posten he. Want dan lekt de halve line up 😆

Sommige bands had ik voor andere podia nodig. En er is een grote punk naam die ik heb waarmee hopelijk niemand gaat lopen

Maar veel grote bands met die namen dus ... njet

Breaking Despicable Me GIF by Regal

Alerrrttt ❗❗❗❗
Ik heb jullie de kans gegeven tot ronde 5, als deze act dan nog niet gekozen is dan ga ik m toch pakken!

• Leuk
Waarderingen: Dante
De thema's vliegen om je oren en we hebben het al gehad over wel of geen geluk hebben met inzetbaar bij verschillende thema's et cetera. Voor Baspop was het vooral van belang om deze eerste 4 artiesten binnen te harken, twee keer een set van twee artiesten op hetzelfde podium.

Queen + Adam Lambert en The Offspring op de mainstage voor thema A.
Voor thema B hebben we al Avenged Sevenfold als tentafsluiter en daarvoor als tentsub zetten we een muzikale grootheid, een gitaar virtuoos:

Slash ft. Myles Kennedy & The Conspirators

Voor de volgende naam wordt het nog even kijken wat prioriteit heeft, maar wie weet gaan we gewoon door met de tweede headliner!!

@luluasas en daarna @Oasiss

Users who are viewing this thread