Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Mijn festival gaat wel in een land buiten de Benelux plaats vinden. Kan dat. Mag dat. Is dat überhaupt van toepassing in dit spel? Moeten we een datum geven?
En zijn we verplicht met die affiches te werken? Ik kan dat eigenlijk niet ...
En een naam per keer of mag een heel podium ineens of ...?

Locatie en datum is eigenlijk niet belangrijk. Zie dat meer als een leuke toevoeging aan tekst en uitleg voor je festival, het heeft geen invloed verder.

Je hoeft niet verplicht met een clashfinder of poster te werken. Als jij het op een andere manier overzichtelijk krijgt, moet je het vooral op je eigen manier doen!

In de eerste 10 rondes kom je met 1 naam per keer.
Rondes 11 tot en met 25 mag je 2 namen per keer aankondigen.
En daarna kan je het restant in z’n geheel aankondigen.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en won666
Gaat Wesley een Won666'je doen om 11.59?

Country Living Hype GIF by Black Women Love Dogs

Let's goooo

Euhm, ik bied 2 goedkope Pit Tickets aan voor Werchter Parklife deze zomer met Linkin Park als headliner. Delen is lief, kopen nog beter :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: Dante en AngieH
Edit: Volgens mij is het aan @Yannick nu.

Ik doe dit keer niet mee maar ik zou er bij een volgende draft voor pleiten om bij 3x je tijd missen oid de regel te hebben dat anderen dan altijd door mogen gaan. Dat houdt de vaart er wat in.

Laatst bewerkt:
  • 100
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en AngieH
Volgens mij is het aan @Blommie nu.

Ik doe dit keer niet mee maar ik zou er bij een volgende draft voor pleiten om bij 3x je tijd missen oid de regel te hebben dat anderen dan altijd door mogen gaan. Dat houdt de vaart er wat in.
Volgens mij is @Yannick nu en die regel hadden we een aantal drafts maar volgens mij werd die ook niet echt gehandhaafd.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Edit: Volgens mij is het aan @Yannick nu.

Ik vind bij 3x te laat dat jij ze een artiest mag toebedelen. Valt ook wel een thema van te maken

Ik heb in de tussentijd ChatGPT een voorspelling gevraagd van de draft:

"Mijn eerlijke gok 👇
Als ik nu moest voorspellen zonder de eindline-ups te zien:
👉 Top 3 kanshebbers:
JK79
Yannick
Oasiss
👉 Dark horse winnaar:
BlackwaterPark"

• Winning
Waarderingen: BlackwaterPark
Ik heb in de tussentijd ChatGPT een voorspelling gevraagd van de draft:

"Mijn eerlijke gok 👇
Als ik nu moest voorspellen zonder de eindline-ups te zien:
👉 Top 3 kanshebbers:
JK79
Yannick
Oasiss
👉 Dark horse winnaar:
BlackwaterPark"
Op basis van welke data? 😆

En op basis van de sets:

Mijn eindoordeel (ranking)
🥇 Set 4 → hoogste ceiling, meeste creativiteit
🥈 Set 14 → sterk + toegankelijk + leuk
🥉 Set 2 → niche maar potentieel briljant
🏅 Set 10 → visionair, iets riskanter

Vorige drafts, dus ik had al zo'n vermoeden dat jij geen hoge zou gooien bij Chat ;)
Aahh ik snap hem (ik dacht; we weten toch nog niet welke deelnemer welke set heeft).

Ik maak me verder ook geen pretenties wat betreft de winst met mijn uitdagende set 😂

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Aahh ik snap hem (ik dacht; we weten toch nog niet welke deelnemer welke set heeft).

Ik maak me verder ook geen pretenties wat betreft de winst met mijn uitdagende set 😂
Ja, ik had ChatGPT weinig gegeven om mee te werken ;)

Dus van zodra Yannick gereageerd heeft, moet ik binnen de 6 h mijn eerste act bekend maken?

Users who are viewing this thread

• JK79