Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Jumping Wake Up GIF by Brimstone (The Grindhouse Radio, Hound Comics)

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Blommie en MadMandra27
Volgens mij begint de officiële tijd maandagochtend pas te lopen. Dit is nog voorbereidingstijd.

Volgens mij begint de officiële tijd maandagochtend pas te lopen. Dit is nog voorbereidingstijd.
Oh serieus? Dan ben ik in de war. Dacht dat we al begonnen waren omdat t/m Bewario iedereen de 1e headliner heeft gepresenteerd.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Oh serieus? Dan ben ik in de war. Dacht dat we al begonnen waren omdat t/m Bewario iedereen de 1e headliner heeft gepresenteerd.

We zijn onofficieel begonnen, maar de echte tijd begint pas te lopen op dinsdag (op verzoek van @JK79 ), dus nu heeft iedereen eigenlijk gewoon een paar dagen de tijd, maar hebben we gewoon al de ruimte om te kiezen. Anders duurt het wel erg lang voor we mogen beginnen! Maar de thema's van @wenteldave zijn ondertussen gearriveerd!

• Leuk
  • Wow
Waarderingen: Royke, BeWario en AngieH
We zijn alvast begonnen tijdens de voorbereidingstijd. Maar tot de “echte” start geldt de tijdslimiet nog niet.

Daarnaast heeft Insanitiny inderdaad nog niet alle thema’s. Maar dat is dan weer niet de reden waarom er nog even gewacht kan worden in dit geval.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
De thema's van wenteldave zijn ingestuurd en verwerkt op de eerste pagina als ook de tot nu toe gekozen namen.

We zijn onofficieel begonnen, maar de echte tijd begint pas te lopen op dinsdag (op verzoek van @JK79 ), dus nu heeft iedereen eigenlijk gewoon een paar dagen de tijd, maar hebben we gewoon al de ruimte om te kiezen. Anders duurt het wel erg lang voor we mogen beginnen! Maar de thema's van @wenteldave zijn ondertussen gearriveerd!
Start officieel maar maandag (tenminste als de rest het daar ook mee eens is). Ik red het wel met de thema's die ik heb gekregen.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Ik vind deze de ergste denk ik

• De bar (alle artiesten moeten te linken zijn aan drinken, hoeft uiteraard niet alcoholisch. Een bekend nummer hebben als Espresso telt ook)
  • Alleen artiesten uit de zuidelijke provincies van Nederland (Limburg, Noord-Brabant & Zeeland)
  • Terug Naar De Kindertijd
  • Two-sibling-bands
  • kleuren
  • No Big Cities (Acts die geboren/opgericht zijn in een plaats met minder dan 1 miljoen inwoners volgens Wikipedia. Vb. Amsterdam heeft 918.117 inwoners, dus René Froger mag gekozen worden.)

Users who are viewing this thread