Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Kijk alvast uit naar de verdeling van de thema's.
Vind het opstellen van longlists, en het bedenken wanneer je welke act claimt toch wel het leukste onderdeel van zo'n draft.

giphy.gif

Goed, ik ga aan de slag met de slangenvolgorde en ook de verdeling van thema's op basis van 19 deelnemers (20e reserve set is aanwezig).

De thema's van de deelnemers zijn we mee rond, de thema's van de de non-deelnemers bijna, daar volgen alleen nog later in de week wat thema's van wenteldave, maar deze worden al wel vast verdeeld over de sets!

Vermoedelijk de sets pas morgenochtend, bijna bedtijd en de kleine had het even moeilijk 😅

Hieronder de slangenvolgorde in ieder geval:

1. @Royke
2. @BlackwaterPark
3. @RubenJS
4. @MadMandra27
5. @mattman
6. @Dante
7. @BeWario
8. @InsaniTiny
9. @Oasiss
10. @luluasas
11. @Koekdoos
12. @Blommie
13. @AngieH
14. @warriorandweirdo
15. @EdsjeFCB
16. @JK79
17. @WesleyNoH
18. @Yannick
19. @won666
Hey mag eens een keer als eerste, dat is nog nooit gebeurd in mijn draft historie

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Vermoedelijk de sets pas morgenochtend, bijna bedtijd en de kleine had het even moeilijk 😅

Hieronder de slangenvolgorde in ieder geval:

1. @Royke
2. @BlackwaterPark
3. @RubenJS
4. @MadMandra27
5. @mattman
6. @Dante
7. @BeWario
8. @InsaniTiny
9. @Oasiss
10. @luluasas
11. @Koekdoos
12. @Blommie
13. @AngieH
14. @warriorandweirdo
15. @EdsjeFCB
16. @JK79
17. @WesleyNoH
18. @Yannick
19. @won666
Dubbele keuzemogelijkheid voor @won666 om middernacht zeg je?

Hell yes.

Ik ben dit onderwerp niet bepaald aan het volgen dus tag mij als ik iets moet doen eh

Ik snap nog steeds de balle van dit spel. En vraag me nog steeds af waaraan ik begonnen ben

Als 4e is mooi, kan ik wat meer per 2 beurten denken al wordt het sowieso giswerk van wie wat wil boeken.
Of weten we welke thema’s bij wie hoort morgen? Of enkel onze eigen thema’s? 👀

Op zich is het eenvoudiger dan de reisschema’s die jij af en toe bedenkt om 3 festivals in verschillende landen te combineren in een weekend. 😉
Openingspost legt het aardig duidelijk uit, vragen hier gewoon stellen. Is ook mijn draft ontmaagding dus ik heb misschien ook nog wel eens een vraag.

Ik ben dit onderwerp niet bepaald aan het volgen dus tag mij als ik iets moet doen eh

Ik snap nog steeds de balle van dit spel. En vraag me nog steeds af waaraan ik begonnen ben
Dat is niet erg, denk dat men hier zeer graag jou wil helpen.

Dit is an sich wel een vereiste om het ook voor de andere deelnemers leuk te houden. Al zul je wel sowieso getagd worden.

• Leuk
Waarderingen: won666
Als 4e is mooi, kan ik wat meer per 2 beurten denken al wordt het sowieso giswerk van wie wat wil boeken.
Of weten we welke thema’s bij wie hoort morgen? Of enkel onze eigen thema’s? 👀

Je gaat via PM je eigen set krijgen en op de eerste pagina verschijnt een overzicht van alle mogelijke sets, maar je weet van elkaar niet wie welke set heeft. Dat mag je gaan puzzelen tijdens de draft (tenzij anderen hun set delen).

En drie van jullie krijgen dus over een paar uur hun set met 5 thema’s en een to be announced thema van wenteldave!

@won666 je hebt nu ook wel geluk dat je als laatste aan de beurt bent, dus je kan dan ook even de beurt van anderen afkijken wat de bedoeling is.

Tip voor jou, @AngieH en @luluasas, maak een eigen clashfinder en vul daar je gekozen namen in. Is uiteindelijk ook handig voor het stemmen.

Users who are viewing this thread