Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Perfect! Ik zie graag 4 thema's in mijn inbox verschijnen om te verloten.

nog maar 2 plaatsen open!

Ik heb @Tinus101 nog maar even een berichtje gestuurd, omdat hij nog twijfelde ivm drukte.

Ondertussen betekent dat ook dat ik nog zo'n 10 thema's nodig heb van non-deelnemers (en meer als Tinus meedoet), dus graag zie ik er nog wat verschijnen.

Als back-up mag je als deelnemer eventueel ook wel een extra thema insturen, mocht men nog iets weten. Dan lopen we in ieder geval geen vertraging op door een gebrek aan thema's :LOL:

Ik zit tegenover vak P, dus bepaald niet nee.

Twente en de Achterhoek door elkaar halen, ben nog steeds beduusd @Timmetje en wellicht @RubenJS
Ik zit er boven, al is het niet zo luid als aan onze kant. Alsnog is het niet stil!

Mochten de laatste 2 plekken al snel vergeven worden kunnen we de thema's ook al eerder verdelen lijkt mij?

• On fire
Waarderingen: Brian
Ik zit er boven, al is het niet zo luid als aan onze kant. Alsnog is het niet stil!

Mochten de laatste 2 plekken al snel vergeven worden kunnen we de thema's ook al eerder verdelen lijkt mij?

Zodra we op 20 deelnemers zitten, ga ik alle sets verloten en de slangenvolgorde maken.

Het kan wel zijn dat de 2 thema's van non-deelnemers pas later aan je set worden toegevoegd, omdat daar nog wat extra van ingestuurd moeten worden.
En hetzelfde voor de laatste deelnemers hun thema's. Dan krijg je bijvoorbeeld 3 thema's + "het vierde thema van deelnemer 20" toegestuurd.

Maar lang verhaal kort: ja, bij 20 deelnemers wordt het spel in gang gezet.

Nog even een laatste tagrondje voor wat oud deelnemers van wie ik nog niks heb zien passeren:

@mattman @Paddy @teunajax @Sjakie de Wit @Joris @Thisso

Maandagavond jouw bericht, kan ik me niet voorstellen dat actieve fanatieke mogelijke deelnemers 6 dagen later op zondag zich nog gaan aanmelden (in het weekend gebeurt er sowieso nooit zoveel op het forum is mijn beleving) maar dat ben ik ;) denk dat we eerder ook wel 20 hebben

Dan is verder nu inderdaad wel een beetje de vraag of we nog tot zaterdag moeten wachten voor die laatste 2 deelnemers? Wil nog wel even bovenstaande tags wat tijd geven om nog te kunnen reageren, maar misschien langzaamaan toch maar besluiten dat iedereen (ergens vanavond/morgenochtend) de afgelopen 5 dagen genoeg tijd heeft gehad om zich aan te melden?

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Joining Welcome Home GIF

• Metal!
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en mattman
Nog één deelnemer dus om ons compleet te maken.

Ik heb in ieder geval nog 4 thema's nodig van @mattman, @Yannick en @warriorandweirdo voordat ik eventueel al eerder de sets kan verdelen, maar we zijn een heel eind op weg om eerder te kunnen beginnen.

Eventueel kunnen we de inschrijfdeadline vervroegen, maar dat maakt uiteindelijk niet zo heel veel uit, zolang we nog niet alle thema's van de deelnemers hebben.

Ik zit tegenover vak P, dus bepaald niet nee.

Twente en de Achterhoek door elkaar halen, ben nog steeds beduusd @Timmetje en wellicht @RubenJS
In het geval van die twee puur een gevoel, geen idee waar ze vandaan komen :)
Andre Rieu is nu ook bepaald geen Amsterdammer, en wordt als Maastrichtenaar toch maar gekoppeld aan de Amsterdamsche Europese successen in 1995...

Ik haak toch af. Prive en op het werk wat hectisch de laatste tijd. Merk dat ik bij het afronden van de draft dan altijd in de knel kom.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Nog even een laatste tagrondje voor wat oud deelnemers van wie ik nog niks heb zien passeren:

Dan is verder nu inderdaad wel een beetje de vraag of we nog tot zaterdag moeten wachten voor die laatste 2 deelnemers? Wil nog wel even bovenstaande tags wat tijd geven om nog te kunnen reageren, maar misschien langzaamaan toch maar besluiten dat iedereen (ergens vanavond/morgenochtend) de afgelopen 5 dagen genoeg tijd heeft gehad om zich aan te melden?
Gaat 'm helaas niet worden. Veel plezier iedereen!

• Leuk
Waarderingen: Oasiss

Thanks, maar ik ben zelf nog behoorlijk draft-moe. 😅

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss
Dan denk ik dat we wel een heel eind rond zijn qua deelnemers.

Zal ik na het avondeten (ergens na 18:00 dus) gewoon de slangenvolgorde gaan opstellen?
Voor het verdelen van de sets zijn we alleen nog in afwachten van 4 thema's van @mattman. Vanuit de non-deelnemers komen er misschien van @wenteldave nog wat thema's, dus die verdeling volgt misschien iets later.

We hebben genoeg reserve thema's van deelnemers om later in de week toch nog een reserve set samen te stellen voor een eventuele 20e deelnemer, al verwacht ik die inmiddels niet meer na 5 dagen inschrijvingstijd

• Leuk
Waarderingen: Blommie
Dan denk ik dat we wel een heel eind rond zijn qua deelnemers.

Zal ik na het avondeten (ergens na 18:00 dus) gewoon de slangenvolgorde gaan opstellen?
Voor het verdelen van de sets zijn we alleen nog in afwachten van 4 thema's van @mattman. Vanuit de non-deelnemers komen er misschien van @wenteldave nog wat thema's, dus die verdeling volgt misschien iets later.

We hebben genoeg reserve thema's van deelnemers om later in de week toch nog een reserve set samen te stellen voor een eventuele 20e deelnemer, al verwacht ik die inmiddels niet meer na 5 dagen inschrijvingstijd
Check je PM!

Gezonde zenuwen voor de verdeling van die thema's.

Users who are viewing this thread