Lijkt me vergelijkbaar met stemmen zoals je hebt gestemd bij de willekeurige headliner challenge, daar won
@RubenJS met Nick en Simon volgens mij, omdat daar gewoon vol is ingezet op dat thema en niet omdat iedereen fan is van Nick en Simon, Frans Bauer en dat soort namen op het festival. (Vorige draft zelf ook gestemd op het festival van Martijn met alleen maar acts met een verwijzing naar het dierenrijk in de naam, vanwege het concept)
Wie voert de thema's het beste uit zou ik persoonlijk naar kijken, maar als iemand wel gewoon stemt op welke festivals hij het leukste vindt, is dat wat mij betreft ook gewoon prima. Sommige thema's kan je daarnaast ook nog best creatief mee omgaan of zelfs een volledige eigen draai aan geven (eventuele grijze gebieden opzoeken).
Iedereen is natuurlijk op een andere manier beperkt, maar hoe ga je ermee om lijkt me het belangrijkste. Er zijn best wat thema's al ingezonden waarbij je niet vast zit aan een specifiek genre en je dus nog alle kanten op kan gaan.
Edit: Je mag altijd wat thema's insturen, waarmee creativiteit beloond wordt natuurlijk!!