Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Het wordt een legendarische editie van Rock Werchter! Na de eerdere aankondigingen van Lana Del Rey en Raye, zijn we ongelooflijk trots om aan te kondigen dat TOOL de mainstage opblikt op de vrijdag met hun intensieve, hypnotiserende headline-show.
Bereid je voor op een onvergetelijke ervaring vol meesterlijke riffs, complex ritmewerk en een show die je niet snel zal vergeten.
Festileaks Draft XVIII.jpg

@Blommie -> @Yannick

Mag ik nog even een vriendelijk verzoek doen om in de clashfinders voor de draft geen Pinkpop of Werchter in de naam te zetten :)
Dit maakt het echt behoorlijk kut om een clashfinder op te zoeken voor het reguliere festival, zoals voor Pinkpop 2025 bijvoorbeeld:

Mag ik nog even een vriendelijk verzoek doen om in de clashfinders voor de draft geen Pinkpop of Werchter in de naam te zetten :)
Dit maakt het echt behoorlijk kut om een clashfinder op te zoeken voor het reguliere festival, zoals voor Pinkpop 2025 bijvoorbeeld:
In ruil voor een stem, ben ik daartoe bereid.

Dat zijn clashfinders van oude drafts, denk ik. Zou overigens niet zo slim zijn om je clashfinder nu al op publiek te zetten wanneer de draft nog volop gaande is. Maar thanks voor de heads up!

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Loek123
Bekijk bijlage 15987

Van cultfavorieten tot absolute publiekslievelingen: de weg van Bad Omens is er één van gestage opmars. Wat begon in de underground, groeide uit tot een wereldwijde beweging. Met hun donkere, meeslepende sound – balancerend tussen post-hardcore, metal en moderne rock – hebben ze miljoenen harten veroverd. Na uitverkochte zalen, headlinerstatus in de metalscene en een reeks spraakmakende festivalshows, is het nu tijd voor het grote toneel: Bad Omens zal de Barn plat spelen op Rock Werchter 2030.

Hun liveshows zijn intens, emotioneel en meedogenloos krachtig – een collectieve catharsis die duizenden stemmen samenbrengt. Verwacht een band die elke seconde benut, elke noot uitvergroot en elke song als een anthem laat klinken. Vrijdag 5 juli wordt onvergetelijk!

Next: @BlackwaterPark @Blommie
Ik had ze toch pas tijdens het spel naar Yannick moeten sturen ;)

Sam Fender zal de zaterdag headlinen!
Na de uitvinding van een wonderlijk medicijn tegen stembandproblemen kende de gestaag groeiende carrière van de Brit een enorme piek naar volwassendom, doordat hij zijn sterke live-reputatie nu ook effectief kon waarmaken overal waar hij is aangekondigd. We zijn dan ook verheugd bij RW om hem nu eindelijk echt naar de wei te brengen als headliner!

Ik heb momenteel 350k al bespaard om toe te werken naar een dure headliner. Geen idee hoe ver ik ga komen, maar we gaan ons best doen!
Jij bent echt zwaar controversieel bezig qua Pinkpop begrippen. Tijden van podia omwisselen en nu een dure headliner pas boeken als je weet of je het kan betalen. Pinkpop boekt gewoon die headliner en past daar dan de rest van de line-up op aan.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Jij bent echt zwaar controversieel bezig qua Pinkpop begrippen. Tijden van podia omwisselen en nu een dure headliner pas boeken als je weet of je het kan betalen. Pinkpop boekt gewoon die headliner en past daar dan de rest van de line-up op aan.

Aan de andere kant, ik weet nog niet welke headliners er tegen die tijd nog in de buurt zijn. Dat is toch wel in een hele korte tijd een ware Pinkpop klassieker geworden!

Als organisator zijnde heb ik de nummer van Tom Smith altijd bovenaan staan in mijn contactenlijst als ik wat geld moet besparen. 😂😳

Ik had ze toch pas tijdens het spel naar Yannick moeten sturen ;)
Had ze meteen in gedachten, maar normaal gezien ging ik ze pas wat later boeken. Maar door alle metal-acts die al gekaapt waren even voorrang aan deze gegeven!

Het wordt een legendarische editie van Rock Werchter! Na de eerdere aankondigingen van Lana Del Rey en Raye, zijn we ongelooflijk trots om aan te kondigen dat TOOL de mainstage opblikt op de vrijdag met hun intensieve, hypnotiserende headline-show.
Bereid je voor op een onvergetelijke ervaring vol meesterlijke riffs, complex ritmewerk en een show die je niet snel zal vergeten.
Bekijk bijlage 15988

@Blommie -> @Yannick
Je bent al goed op weg naar een ticket.

• Geweldig
Waarderingen: BlackwaterPark

Users who are viewing this thread