Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Ze hoeven niet noodzakelijk nog actief te zijn.
Ik doe niet mee maar ik ben hier wel benieuwd naar, wat nou als je Jannes uitroept als headliner? Niet dat hij dat niet verdient natuurlijk. Kan iemand anders dan niet meer een grote naam als headliner boeken?

Ik doe niet mee maar ik ben hier wel benieuwd naar, wat nou als je Jannes uitroept als headliner? Niet dat hij dat niet verdient natuurlijk. Kan iemand anders dan niet meer een grote naam als headliner boeken?
Tenzij iemand een stadionact boekt tijdens de eerste 5 rondes, lijkt me inderdaad dat je de headliner zelf gewoon bepaalt.

Maar even zonder gekkigheid; niemand overweegt toch een lijstje Nick&Simon, Jannes, Rapper Sjors, Sieneke en Snollebollekes?

edit: misschien een belediging voor Nick&Simon, volgens mij ontstijgen zij, in ieder geval solo, dit kaliber ;)

Maar even zonder gekkigheid; niemand overweegt toch een lijstje Nick&Simon, Jannes, Rapper Sjors, Sieneke en Snollebollekes?
Ik kan mij nog een draft herinneren waarbij je niet je eigen headliner mocht kiezen, daar zaten ook wel dit soort acts tussen toch?

Jawel

Girl Fire GIF by MOODMAN

edit: misschien een belediging voor Nick&Simon, volgens mij ontstijgen zij, in ieder geval solo, dit kaliber ;)
Nee passen daar perfect thuis hoor... Vooral het solo werk van Nick Sjilder zoals je tegenwoordig moet zeggen.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ik heb al wel een mooie eerste naam in gedachten. Gelukkig sta ik dit keer niet als laatste in de draft, dus hopelijk wordt deze niet gesniped!

Ik kan mij nog een draft herinneren waarbij je niet je eigen headliner mocht kiezen, daar zaten ook wel dit soort acts tussen toch?
Volgens mij was het zo dat je, als je écht niet tevreden was met de loting, first come, een opt out door een alternatief te vragen. En dan was het inderdaad dat je nog meer bedrogen kwam doordat je Jan Smit en de drie J's kreeg

🎸 Eerste naam bekend! 🎸
De eerste band die in de draft is binnengehaald: Alice In Chains
absolute grunge-iconen uit Seattle, bekend om hun donkere, zware sound en meeslepende samenzang.
Met klassiekers als Man in the Box, Would? en Rooster heeft de band zich stevig tussen de grootheden van de jaren ’90 genesteld. Ook vandaag staan ze live nog steeds garant voor een intense en krachtige show vol melancholie, energie en loodzware riffs.

Deze keuze werd Curated by Sunset Riot — en vormt zo een stevige eerste bouwsteen voor een van de festivals in deze draft!

Let the games begin

1745846510538.jpeg

@BeWario -> @Lion

Ik heb al wel een mooie eerste naam in gedachten. Gelukkig sta ik dit keer niet als laatste in de draft, dus hopelijk wordt deze niet gesniped!

Bedenk je wel dat je je eerste 5 gekozen namen dus kwijtraakt he! Als je de naam zelf wil houden, moet je hopen dat ie er in ronde 6 nog in zit en je nieuwe lineup erbij past!

Bedenk je wel dat je je eerste 5 gekozen namen dus kwijtraakt he! Als je de naam zelf wil houden, moet je hopen dat ie er in ronde 6 nog in zit en je nieuwe lineup erbij past!
Nee deze is denk ik juist een leuke om in de eerste 5 rondes te doen, onder t mom van "veel plezier"

Users who are viewing this thread