Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
We mogen opnieuw twee geweldige artiesten toevoegen aan de line-up van Sounds of the Labyrinth:

Hayley Williams

]
Ik baal nog steeds dat het solo optreden nooit is door gegaan. Nooit meer de kans daarna gehad. Petals for Armor was echt een fantastisch project. Ik draai het nog regelmatig.

Een mix van Ierse folk en het hardere werk: Lankum!
Bekijk bijlage 13559

Soms zorgt Tiktok dat ook goede muziek bekend wordt: Wisp!
Bekijk bijlage 13560
@WesleyNoH @Sjakie de Wit
Heb je voor Lankum de Engelse Wikipedia aangevuld? ;)

Ian and Darragh Lynch released Where Did We Do Wrong?! in 2003 as Lynched. However, it seems that this incarnation of Lynched is not the same musical project as that of the same name which would go on to become Lankum, as Cold Old Fire, released in 2014 with Cormac Mac Diarmada and Radie Peat, is often described as the group's "debut album".

Ow had enkel naar Spotify gekeken. Ik zoek een andere. Wel nog een idee om gewoon de wikipedia van ik zeg zomaar iets Radiohead even aan te passen.

Ow had enkel naar Spotify gekeken. Ik zoek een andere. Wel nog een idee om gewoon de wikipedia van ik zeg zomaar iets Radiohead even aan te passen.
Van mij had je Lankum mogen laten staan hoor, de voorganger is wat mij betreft een andere band zonder de stem van Radie Peat erbij. Vond alleen die zin erg grappig in combinatie met deze draft.

Laatst bewerkt:
4 nieuwe namen voor Sjakie's White Noises vandaag:

De eerste is Blood Orange. Dit project van Dev Hynes brengt electronica/R&B naar een nieuw level. Zijn cv spreekt in elk geval voor zich; zo werkte hij samen met wereldsterren als Britney Spears, Mac Miller en Blondie, maar eveneens met forumfavorieten als FKA Twigs, Turnstile en Florence and the Machine.

Onze tweede naam is een project van Tom Skinner. Al een grote jongen in de jazz wereld, maar als drummer van The Smile werd hij ook bekend bij het publiek daarbuiten. In 2022 stopte de band, maar na het netjes gevraagd te hebben, spelen Sons of Kemet ook op Sjakie's White Noises.

Over onze 3e naam is eigenlijk vrij weinig bekend. Anders dan dat ze uit Zweden komen, weten we weinig van de bandleden. Ze treden op in maskers en doen er alles aan om hun mysterieuze voorkomen door te laten klinken in hun hypnotiserende, psychedelische rockmuziek. Goat

Onze laatste artieste windt er geen doekjes om. Soulvol, brutaal en zonder flauwekul. Ze is niet bang om onderwerpen als kapitalisme, racisme en identiteit op scherpe wijze aan te snijden. Daarnaast doet ze dit zonder zich te verbinden aan grote platenmaatschappijen. Noname zal onze mainstage betreden.

@WesleyNoH

Overigens, weet iemand welke ronde we nu ingaan?

Users who are viewing this thread