Eens!!!En wat is er met Filter?
Goed nummer, joh! Snap de haat op St. Anger nooit zo goed.
Dank u!
Eens!!!En wat is er met Filter?
Dank u!
En wat is er met Filter?
Dank u!
Blijft leuk om door de lijstjes te scrollen.
Als iemand spotify lijstje zou maken van alle inzendingen ben je wel een tijdje zoet en ga je zeker en vast nieuwe zaken ontdekken.
Misschien de nummers 11, 12 etc. erin doen zodat iedereen 10 nummers erin heeft? Mij maakt het niet uit welke nummers je kiest om te compenseren (Inanna en Weakling staan niet op Spotify). Lunar Aurora - Der Pakt en Sentenced - Awaiting the Winter Frost staan wel op spotify in ieder geval.
Ben hier maar even mee aan de slag gegaan. Van alle tot nu toe 17 lijsten de eerste 10 nummers gepakt, dubbele eruit gefilterd. Gelukkig waren er niet zo heel veel dubbelen, maar stuk of 5 a 6.
2 nummers van @Querulante Partij uit zijn top10 ontbreken, want die waren te obscuur voor spotify.
Heb steeds van iedereen nummer één in de lijst toegevoegd, voordat ik met de nummers twee verder ging, om zo meteen een natuurlijke shuffle toe te voegen en de beste songs volgens iedereen bovenaan te hebben. Met alleen in het begin nog een kleine handmatige shuffle, omdat er ergens 4 Tool nummers kort achter elkaar zaten.
Edit: voor mijzelf in ieder geval meer dan de helft onbekende nummers (los van titel of artiest herkennen), dus kan tot aan september in ieder geval vast vooruit hiermee, totdat Paddy de top zoveel bekend gaat maken![]()
Misschien de nummers 11, 12 etc. erin doen zodat iedereen 10 nummers erin heeft? Mij maakt het niet uit welke nummers je kiest om te compenseren (Inanna en Weakling staan niet op Spotify). Lunar Aurora - Der Pakt en Sentenced - Awaiting the Winter Frost staan wel op spotify in ieder geval.
Heel leuk dat je dit doet,heb je al link gepost ?
Ben hier maar even mee aan de slag gegaan. Van alle tot nu toe 17 lijsten de eerste 10 nummers gepakt, dubbele eruit gefilterd. Gelukkig waren er niet zo heel veel dubbelen, maar stuk of 5 a 6.
2 nummers van @Querulante Partij uit zijn top10 ontbreken, want die waren te obscuur voor spotify.
Heb steeds van iedereen nummer één in de lijst toegevoegd, voordat ik met de nummers twee verder ging, om zo meteen een natuurlijke shuffle toe te voegen en de beste songs volgens iedereen bovenaan te hebben. Met alleen in het begin nog een kleine handmatige shuffle, omdat er ergens 4 Tool nummers kort achter elkaar zaten.
Edit: voor mijzelf in ieder geval meer dan de helft onbekende nummers (los van titel of artiest herkennen), dus kan tot aan september in ieder geval vast vooruit hiermee, totdat Paddy de top zoveel bekend gaat maken![]()
Heel leuk dat je dit doet,heb je al link gepost ?
Krijg dit te zien en bij sommige anderen ook.
Bekijk bijlage 5889
Oh, bij mij is ie wel zichtbaar.
playlist/7Lm46FJWgS5NBcprneag4h?si=1b5ad2befead4844![]()
Spotify - Web Player: Music for everyone
Spotify is a digital music service that gives you access to millions of songs.open.spotify.com
Nog altijd niet![]()
Dan welOok niet als je dat stuk onder spotify achter spotify.com/ plaatst?
Dank! Die ga ik ineens al even opzetten
- Metallica - One
- Amenra - A Solitary Reign
- Lorna Shore - Pain Remains (trilogy)
- System Of A Down - B.Y.O.B.
- Rage Against The Machine - Killing in the Name
- Tool - The Pot
- Slipknot - Solway Firth
- Porcupine Tree - Trains
- Psychonaut - The Fall of Consciousness
- Gojira - Stranded
- Sleep Token - The Summoning
- System Of A Down - Question!
- Alter Bridge - Blackbird
- Linkin Park - Crawling
- Foo Fighters - All My Life
- Channel Zero - Help
- Metallica - The Day That Never Comes
- Turnstile - BLACKOUT
- Fever 334 - Made an America
- Faith No More - The Real Thing
- Pearl Jam - Once
- IDLES - Danny Nedelko
- Type O Negative - Black No. 1
- Tool - Schism
- Rage Against The Machine - Bombtrack
- Brutus - War
- Parkway Drive - Wishing Wells
- Machine Head - Is there anybody out there?
- A Perfect Circle - The Doomed
- Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
- Slipknot - People=shit
- Faith No More - Epic
- Steak Nr. 8 - The Sea is Dying
- Linkin Park - Faint
- Pantera - Walk
- Korn - Blind
- Parkway Drive - Crushed
- While She Sleeps - Silence Speaks
- Architects - A Match Made In Heaven
- Paradise Lost - Faith Divides Us - Death Unites Us
- Zeal & Ardor - Don't You Dare
- 1914 - The Hundred Days Offensive
- Nirvana - Stay Away
- Turnstile - DON'T PLAY
- While She Sleeps - Four Walls
- Bullet For My Valentine - Letting You Go
- Motionless in White - Another Life
- System Of A Down - Sugar
- Brutus - Sugar Dragon
- Tool - Stinkfist
- Slayer - Seasons in the Abyss
- Machine Head - Davidian
- Korn - Did My Time
- Breaking Benjamin - The Diary of Jane
- Iron Maiden - The Trooper
- 1914 - …And a cross now marks his grave
- Slayer - Angel of Death
- Opeth - Deliverance
- Foo Fighters - The Pretender
- Touché Amoré - Flowers & You
- Gojira - Silvera
- At The Drive In - One Armed Scissor
- Fever 333 - Burn It
- Channel Zero - Black Fuel
- Queens of the Stone Age - A Song for the Dead
- Zeal & Ardor - Devil is Fine
- Faith No More - Midlife Crisis
- Bullet For My Valentine - Your Betrayal
- Stone Sour - Song #3
- Sex Pistols - God Save the Queen
- IDLES - Mother
- Motionless in White - Voices
- Alice In Chains - Would?
- Bring Me The Horizon - True Friends
- Meshuggah - Bleed
- As I Lay Dying - My Own Grave
- Pearl Jam - Why Go
- Ghost - Mary On a Cross
- Bad Wolves - Remember When
- Hippotraktor - God is in the Slumber
- Linkin Park - One Step Closer
- Stake - Catatonic Dreams
- Paradise Lost - Ghosts
- Green Day - American Idiot
- My Dying Bride - Your Broken Shore
- Ice Nine Kills - IT is the End
- Gojira - The Art of Dying
- Lamb Of God - Omerta
- Korn - Good God
- Iron Maiden - Fear of the Dark
- Drowning Pool - Bodies
- The Mars Volta - Inertiatic Esp
- Slipknot - Custer
- Metallica - Master of Puppets
- Rise Against - Savior
- Trivium - Until the World Goes Cold
- The Ghost Inside - Aftermath
- Katatonia - Twins
- Bring Me The Horizon - Hospital for Souls
- Deftones - My Own Summer
Ook wel een leuke uitdaging voor je zoon, zo’n lijstje opstellenWederom een mooie lijst om te zien. Toch wel een aantal veilige keuzes er tussen. De enige die ik niet helemaal vat: Master of Puppets onder die andere songs van Metallica? Maar gaaf om te zien dat je dan niet voor de obvious gaat.
Spoiler: MOP staat bij mij helemaal niet in de lijst. Ben trouwens wel voor de 100 nummers van 100 bands gegaan. Echt lastig. Hij staat op papier. Zal hem in het weekend hier produceren. ( Ja, nu echt)
Dat gaat nog een hele lastige worden Ruben. Zal sowieso niet 100 verschillende van 100 bands zijn. Ik gok na GMM van dit jaar minimaal 10 nummers van Pantera en 10 van de CrueOok wel een leuke uitdaging voor je zoon, zo’n lijstje opstellen![]()
MOP vind ik gewoon minder goed dan die andereWederom een mooie lijst om te zien. Toch wel een aantal veilige keuzes er tussen. De enige die ik niet helemaal vat: Master of Puppets onder die andere songs van Metallica? Maar gaaf om te zien dat je dan niet voor de obvious gaat.
Spoiler: MOP staat bij mij helemaal niet in de lijst. Ben trouwens wel voor de 100 nummers van 100 bands gegaan. Echt lastig. Hij staat op papier. Zal hem in het weekend hier produceren. ( Ja, nu echt)
Veilig is misschien ook niet de goede omschrijving. Dat is nitpicking. Je hebt uiteindelijk gelijk. Ook in mijn lijst staan van die "veilige" keuzesMOP vind ik gewoon minder goed dan die andere
Je kan het veilig noemen, ik noem ze gwn heel goede nummers, waardoor ze ook zo bekend zijn![]()