Nog iemand naar Draaimolen geweest? Voor mij de eerste keer dit jaar, echt genoten van de omgeving. De main vond ik wel wat minder, veel te groots. Heb eventjes bij Job op zaterdag gestaan, en vrijdag bij B3B. Muziek was prima, maar vond de enorme lichtinstallatie helemaal niet passen. Zaterdag eigenlijk de hele dag in de forreststage gehangen. Hoewel die laatste set van Octo Octa niet helemaal mn ding was, vond ik die plek wel echt het meest sfeervolle.
Vrijdag trouwens ook flink geïrriteerd aan de lompe omwonende met gratis tickets die veel te dronken waren - meestal ouder dan 45 en vooral heel vrouw onvriendelijk.
Op voorhand dacht ik dat dit festival een perfecte match zou zijn voor mij, maar helaas is dat er niet helemaal uitgekomen. Dan is publiek toch wel sfeerbepalend, of ik heb gewoon telkens pech gehad met waar ik stond. Vond het allemaal wat onpersoonlijk. Ze zeggen altijd wel dat Randstedelingen onpersoonlijk zijn, maar vind de festivals - in ieder geval rondom Amsterdam - veel opener, vrijer en betere verdeling man/vrouw.