EK Voetbal 2021

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik sta ook gewoon laatste terwijl ik altijd voetbal kijk. Het is niet te geloven

Im Outta Here GIF
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
eerst maar eens Oostenrijk verschalken... dan zien we wel weer... Kwart-Finale is volgens mij ook het hoogst haalbare.. onze verdediging blijf een zorgenkindje...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Kijk eens aan. Kom ik zomaar ff binnen op plek 3 in de poul! Ik ben buffel86 btw en volg voetbal totaal niet haha. Focus ligt op wielrennen maar voorlopig gaat het Ek me niet slecht af.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Kijk eens aan. Kom ik zomaar ff binnen op plek 3 in de poul! Ik ben buffel86 btw en volg voetbal totaal niet haha. Focus ligt op wielrennen maar voorlopig gaat het Ek me niet slecht af.
Als de theorie van sommigen hier dus klopt, dan zou jij het met een evt Tour poule er dan weer slechter vanaf brengen ;)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik ga in de fietspoules (giro, tour, vuelta) dan wel weer prima en dat bij mensen die meer fietsgek zijn dan mij :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
eerst maar eens Oostenrijk verschalken... dan zien we wel weer... Kwart-Finale is volgens mij ook het hoogst haalbare.. onze verdediging blijf een zorgenkindje...
Nederland heeft best goed geloot, dus de echte toplanden zouden we best eens kunnen ontlopen tot de halve finale. Qua verdediging moet het nog meer een eenheid worden. Op zich hebben we topverdedigers. De Ligt en De Vrij behoren tot de beste uit de Italiaanse competitie. Blind, Aké ook niet verkeerd. Maar de fijne afstemming, ook met de middenvelders ontbreekt nog. Hopelijk raakt NL tijdens de poulefase op elkaar ingespeeld, dan kan het nog best iets worden.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Kwart finale zoiets. Al hoewel denk ik gek genoeg dat niemand graag tegen NL speelt. Wij kunnen best wel een keer van Frankrijk winnen ofzo. Maar we winnen niet 2 of 3 toplanden achter elkaar uitschakelen.

We kunnen alleen niet van Portugal winnen.
Klopt
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.230
4.814
eerst maar eens Oostenrijk verschalken... dan zien we wel weer... Kwart-Finale is volgens mij ook het hoogst haalbare.. onze verdediging blijf een zorgenkindje...
We hebben de beste verdedigers van de wereld. Jammer dat van Dijk geblesseerd is. Backs zijn meer een probleem en we missen net aan creativiteit op het middenveld.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.466
4.251
Ik had de score juist hoor, maar gewoon in de foute richting ;). De Turken stellen toch serieus teleur hoor. Hoe slecht kan je verdedigen? 1 seconde geleden deed Bale net hetzelfde en je laat hem er weer zo voorbij gaan.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
We hebben de beste verdedigers van de wereld. Jammer dat van Dijk geblesseerd is. Backs zijn meer een probleem en we missen net aan creativiteit op het middenveld.
Gewoon Gravenberch erin voor de Roon en Malen voor Weghorst. Dan heb je meer creativiteit en een individuele actie. Backs zijn helaas niet beter, ook niet op de bank. Maarre Dumfries heeft nu vleugels, daar zie ik het probleem niet. Wel bij Wijndal nog geen fatsoenlijke voorzet zien geven in het Nederlands elftal.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Fireball

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Ik had de score juist hoor, maar gewoon in de foute richting ;). De Turken stellen toch serieus teleur hoor. Hoe slecht kan je verdedigen? 1 seconde geleden deed Bale net hetzelfde en je laat hem er weer zo voorbij gaan.
Ja echt he? Die bakken er helemaal niks van. Geen getoeter dit EK.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken