UK Download Festivals 2022 - Nieuws en Geruchten

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Your next Download 2022 announcement and day splits have landed with A Day To Remember, Volbeat, Black Veil Brides, Shinedown, Code Orange and more added to the line up!
?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik verwacht van het nieuwe Download Duitsland op zeer korte termijn het eerste nieuws.

Op 10 september is het Black Album dag... mooi moment om de headliner voor Duitsland aan te kondigen imo
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Zelfde trio staat een paar dagen later op Out in the Green/Frauenfeld Rocks in Zwitserland.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Wat is dit nou eigenlijk? Wordt dit wel een meerdaags festival of een MEtallica show met een chique voorprogramma?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Wat is dit nou eigenlijk? Wordt dit wel een meerdaags festival of een MEtallica show met een chique voorprogramma?
een 1 dag event, ik heb het vermoeden een in het leven geroepen "festival" om Metallica op te plaatsen. Misschien wel omdat Rock am Ring en Rock im Park te vroeg in de tour waren voor Metallica. Anders had ik ze in Duitsland eigenlijk op RaR/RiP verwacht in een festival-getinte-tour
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
NME sprak met Andy Copping over aankomende editie van Download.
De headlines voor volgend jaar heeft hij al geboekt en nieuws daarover komt mogelijk al snel...
“We’ve already got all of our headliners booked for 2023,” Copping told NME. “It’s the first time I’ve booked all the headliners in advance ahead of the prior year’s event. That news will come out not too long after this year’s festival, hopefully.

nme.com/news/music/download-bosses-talk-festival-improvements-and-tease-2023-headliners-3204912
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken