Ideaal festivalweer voor de boeg. Vanwege een heerlijk Best Kept Secret (en een jaar eerder DTRH) dit jaar niet naar Beuningen. Volgend jaar weer!
Heel jaloers op de mensen die dit van dichtbij meemaken:
En voor de liefhebbers: sla Beirut niet over!
Heel jaloers op de mensen die dit van dichtbij meemaken:
En voor de liefhebbers: sla Beirut niet over!