Down the Rabbit Hole 2026

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Je hoeft alleen maar de volgorde te onthouden: Teddy, Fuzzy, Hotot. Bij binnenkomst heb je Teddy, daarna Fuzzy en dan Hotot helemaal achteraan. Een ezelsbruggetje kan zijn: Too F*cking Hot?
Drie hoofdpodia uit je hoofd leren lijkt me niet de meest uitdagende opdracht toch? ;)
Na 1 dag ken je het terrein echt wel, zo groot is het allemaal niet.

Ik hoop dat we dit jaar weer een papieren boekje krijgen. Vind het toch altijd iets nostalgisch hebben om in je boekje het blokkenschema te bekijken ipv op je telefoon. Al is het alleen maar om mijn telefoon zo min mogelijk te gebruiken om zoveel mogelijk op te gaan in het festival

*Deze boomer denkt even terug aan de tijd dat we nog geen smartphones hadden :ROFLMAO::
-Dat je huis het blokkenschema in zwart-wit uit ging printen en met een marker markeerde wat je graag wou zien.
-Op Lowlands hingen op zondagmiddag de voetbaluitslagen op een A4-tje bij de douches.
-Dat je letterlijk 4 dagen verstoken was van de buitenwereld en het nieuws van de dag (droeg echt bij aan het ultieme festivalgevoel in mijn ogen).
 
  • Leuk
Waarderingen: LLsince97
*Deze boomer denkt even terug aan de tijd dat we nog geen smartphones hadden :ROFLMAO::
-Dat je huis het blokkenschema in zwart-wit uit ging printen en met een marker markeerde wat je graag wou zien.
-Op Lowlands hingen op zondagmiddag de voetbaluitslagen op een A4-tje bij de douches.
-Dat je letterlijk 4 dagen verstoken was van de buitenwereld en het nieuws van de dag (droeg echt bij aan het ultieme festivalgevoel in mijn ogen).

Ik heb ook goede herinneringen aan de ochtendkrant op Lowlands. Mooi was die tijd 🥰
 
Drie hoofdpodia uit je hoofd leren lijkt me niet de meest uitdagende opdracht toch? ;)
Na 1 dag ken je het terrein echt wel, zo groot is het allemaal niet.

Ik hoop dat we dit jaar weer een papieren boekje krijgen. Vind het toch altijd iets nostalgisch hebben om in je boekje het blokkenschema te bekijken ipv op je telefoon. Al is het alleen maar om mijn telefoon zo min mogelijk te gebruiken om zoveel mogelijk op te gaan in het festival

*Deze boomer denkt even terug aan de tijd dat we nog geen smartphones hadden :ROFLMAO::
-Dat je huis het blokkenschema in zwart-wit uit ging printen en met een marker markeerde wat je graag wou zien.
-Op Lowlands hingen op zondagmiddag de voetbaluitslagen op een A4-tje bij de douches.
-Dat je letterlijk 4 dagen verstoken was van de buitenwereld en het nieuws van de dag (droeg echt bij aan het ultieme festivalgevoel in mijn ogen).
Ja, toen was je écht vier dagen in een eigen land met 40000 andere inwoners. Had daarna ook altijd nog zeker een week enorme heimwee. Toen kreeg je de line-up ook alleen maar via de krant en via OOR mee :)
 
Wat is er op donderdag al te doen? Een vriendin en ik willen op donderdag al komen, 3e sluit vrijdag aan. We zitten op het Rabbit Resort. De bbq had ik gelezen, maar kun je ook al het festival terrein op? Is er al ergens muziek? Google levert tegenstrijdige berichten op.

Leuk om hier al van alles te lezen, maar al die termen en namen... ik krijg er ook een beetje een HELP gevoel van. Zoveel te doen, zo weinig tijd.

Wat zijn dingen (naast de muziek natuurlijk) die we als 1st timers niet moeten missen? Voorstellingen? Kunst? Is het eten in dat restaurant een aanrader?

Wat had jij graag willen weten voor je eerste keer DTRH?
Zal niet iedereen zn cup of tea zijn, maar bij mijn groep is de morning rave elk jaar minimaal 1 keer vaste prik. Goede manier om met positieve vibes de dag te beginnen. Zo'n afrodans workshop vind ik ook altijd wel geinig. Verder verdwaal ik eigenlijk ieder jaar wel 1 keer op het terrein, niet altijd handig, maar levert altijd leuke momenten op .
 
  • Leuk
Waarderingen: Mojo jojo en Pixie
Ik heb ondertussen wel de nodige foto's voorbij zien komen, blijkbaar zijn er boots on the ground. Is de Holding ook al gespot en zo ja; hoe ziet die eruit? Daar ben ik toch wel het meest benieuwd naar..
 

Users who are viewing this thread