Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Wordt er nog wat interessants gemeld of was het vooral een promopraatje?
Er werd wel iets gezegd over vernieuwing op het festivalterrein (een nieuwe tent, het bouwen van boten en een aantal nieuwe plekken op het terrein), maar er was net iets te weinig detail om er echt een duidelijk beeld van te krijgen. Dit werd ergens na minuut 20 besproken.

Hopelijk pakken ze zowel de Teddy Widder als de Fuzzy Lop nog een beetje aan. Teddy Widder was vorig jaar niet compleet (heb ik begrepen uit feedback van dit forum) en met de terug verplaatsing van het nachtprogramma naar de Fuzzy Lop mag er daar ook nog wel het eea veranderen, vrees grote drukte in de nacht...

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Hopelijk pakken ze zowel de Teddy Widder als de Fuzzy Lop nog een beetje aan. Teddy Widder was vorig jaar niet compleet (heb ik begrepen uit feedback van dit forum) en met de terug verplaatsing van het nachtprogramma naar de Fuzzy Lop mag er daar ook nog wel het eea veranderen, vrees grote drukte in de nacht...

Ja, ik begrijp ook echt niet waarom ze dat weer hebben teruggedraaid. Voor mijn gevoel was het ’s nachts nooit echt druk in de Fuzzy Loop, terwijl de Teddy (ondanks het gebrek aan sfeer en het naar mijn mening matige geluid als je te ver naar achteren stond) juist best druk was.

Het enige wat ik kan bedenken, is dat er misschien te veel geluidsoverlast was omdat de Teddy een open tent was. Aan de andere kant zou dat niet moeten uitmaken, want de Rabbit Radio produceert ook gewoon behoorlijk wat geluid.

2 juni: 297 ts / 298 tm
3 juni: 286 ts / 300 tm
4 juni: 288 ts / 296 tm
5 juni: 297 ts / 291 tm
6 juni: 308 ts / 296 tm
8 juni: 297 ts / 286 tm

Users who are viewing this thread