Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Vorige keer ook gekeken naar NL-Turkije. Moet zeggen dat ik weinig van de wedstrijd mee heb gekregen (deels door het slechte zicht, deels door een overvloed aan bier). Denk dat ik dit keer serieus de wedstrijd over ga slaan. Vond het na afloop zonde dat ik Michael Kiwanuka of Kneecap gemist heb door een saaie wedstrijd.

• Leuk
Waarderingen: Pompompidom en daily
Vorige keer ook gekeken naar NL-Turkije. Moet zeggen dat ik weinig van de wedstrijd mee heb gekregen (deels door het slechte zicht, deels door een overvloed aan bier). Denk dat ik dit keer serieus de wedstrijd over ga slaan. Vond het na afloop zonde dat ik Michael Kiwanuka of Kneecap gemist heb door een saaie wedstrijd.
Same, vond het wel mooi om zo met z'n allen te juichen maar achteraf had ik Kiwanuka toch wel graag willen zien.

Ik ga sowieso naar de muziek, maakt niet uit wanneer het NL elftal speelt. Als ze spelen tijdens het festival, zet dan weer lekker een scherm neer waar die 2 jaar terug ook stond, was voor iedereen goed. Voetbal liefhebbers waren lekker daar samen, muziekliefhebbers bij Michael Kiwanuka.

Alleen tijdens Florence + The Machine overweeg ik wel naar het voetbal te gaan haha
Hoho of bij Kneecap Inderdaad
:)

Was geweldig optreden. Stond helemaal eerste rij.

Sowieso altijd voor de muziek kiezen (ook al ben ik die hard voetbal fan).

2 juni: 297 ts / 298 tm
3 juni: 286 ts / 300 tm
4 juni: 288 ts / 296 tm
5 juni: 297 ts / 291 tm
6 juni: 308 ts / 296 tm

Inderdaad erg lekker. Verbaasd me wel dat er geen nieuwe muziek in alle optredens van afgelopen maanden is gespeeld. Daar had ik stiekem toch wel op gehoopt.
Ik had ook wel gehoopt op nieuwe releases de tour. Aan de andere kant is het ook lekker om met live ervaring in de broekzak de studio in te duiken voor opnames en dan een eigen grote tour te doen in 2027 :love: !

Even een vraagje over de clashfinder. Eerdere versies waren de dagen per pagina te printen. Nu lijkt het erop dat alle dagen op 1 pagina afgedrukt worden.
Doe ik iets verkeerd? Of kan ik het aanpassen? Mijn ouwe kippeogen hebben liever een pagina per dag ;-)

Na jaren meelezen toch maar eens een account aangemaakt aangezien er een drukke festivalzomer op de planning staat, te beginnen met DTRH!

In eerste instantie was ik niet heel enthousiast over de line-up, maar tijdens het inluisteren krijg ik er steeds meer zin in. Ik keek al uit naar Florence & the Machine, Matt Berninger, The XX, CMAT en Westside Cowboy, maar ben nu ook heel benieuwd naar Kevin Morby, Jacob Alon, Florence Road, Vals Alarm en Dermot Henry.

Daarnaast is er nog genoeg ruimte om te verdwalen en gekke plekjes te ontdekken, wat dit festival ook zo mooi maakt!

Heb toch wel een paar ontdekkingen waar ik ontzettend veel zin in heb:
- Mind Enterprises - Italo disco duo die dansend met een fles wijn langs de eerste rij loopt (op live registraties te zien)
- Rival Consoles - heerlijke rustige EDM, doet me denken aan John Hopkins
- Midnight Generation - Daft Punkesque geluid, lekker groovy
- All Them Witches - de opkomende rockband van dit jaar (beetje de Wunderhorse, van dit jaar?)
- Deki Alem - elk jaar is er rond 18:00 op zondag een punk spot. Denk aan waar Bob Vylan, Kneecap en Joey Valence vorige jaren. Dit jaar is dit denk ik Deki Alem.

Laatst bewerkt:
Even een vraagje over de clashfinder. Eerdere versies waren de dagen per pagina te printen. Nu lijkt het erop dat alle dagen op 1 pagina afgedrukt worden.
Doe ik iets verkeerd? Of kan ik het aanpassen? Mijn ouwe kippeogen hebben liever een pagina per dag ;-)
Gevonden ;-) Voor wie het wil weten, je kan via clasfinder/customize de dagen (en podia) selecteren en dus uitprinten!

Wordt er nog wat interessants gemeld of was het vooral een promopraatje?
1 groot promopraatje :ROFLMAO:.
Wel nog e.e.a. over kaartverkoop. Worden geen bijzondere uitspraken gedaan wat dat betreft. Wel leuk om te luisteren om alvast wat in de sfeer te komen.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread