Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Wat er nog ontbreekt is:

De laatste algemene drop met (Grote) namen + het blokkenschema. Deze komen meestal tegelijk.

De namen voor de Bossanova

De namen voor de croque Madame

De namen voor Bermuda

De namen voor het idyllische veldje
Verwacht voor die laatste grote drop nog wat namen die qua grote overeen komen met bijvoorbeeld Floating points, Royal Otis, Young Marco, Tsepo en J. Bernardt

Ik moet zeggen dat ik echt heel blij ben met deze drop. Geeft toch die undercard iets meer body wat het voor mij nog een beetje miste. Ik ga veel in die holding te zien zijn dat weekend

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Van de Holding heb ik Dear Omen (verrassende Nederpunk), HYPNOSIS THERAPY (hyperpunk met een beat), Kaat van Stralen (als ik ze mis bij Dauwpop).

In de Rex wil ik Kareem Ali zien.

In Radiate Helen Island (pop met dreamy-hyperrand), la Rat (jazzy nederhop ), Merely (ambiant dreams)

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Hebben mensen nog tips voor de holding of andere namen voor de undercard dit jaar?
Clitteband en Vals Alarm zijn twee leuke Nederlandse punkbandjes. De Nachtwacht is een nieuw project van de rapper Jiri11 die nu hele lekkere softrock maakt. Sterren Stralen Overal ook vet project

Ik kan hier een hoop aan toevoegen, we hebben met vrienden een hele lijst. Alles komt van schema's op websites/instagram/sites van agency's of de andere dagen van het weekend zijn bands ergens anders:

Vrijdag: Little Simz, Empire of the Sun, Apparat, Sticks, Florence Road, Jacob Alon, Kevin Morby, Paradisoe Bangkok Molam Int. Band
Zaterdag: The XX, David Byrne, The Last Dinner Party, All Them Witches, Joy Crookes, Sierra Ferrell, Thee Sacred Souls, Arp Frique, Midnight Generation, Westside Cowboy
Zondag: F&TM, Loyle Carner, Beirut, Harry Mack, Matt Berninger, Charlotte Cardin, Deki Alem, Derya Yildirim & Grup Simsek, Kin'Gongolo Kiniata
Avalon Emerson en Mall Grab b2b Narciss allebei op vrijdag

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Rikas is een best leuk indie bandje die ik qua sound een beetje op de Parcels vind lijken en Nectar woode staat bij mij in de zelfde soort playlist als Olivia Dean en Raye,. Voor de rest is het voor mij ook onbekend.

• Leuk
Waarderingen: Geert
Ja of afsluiter Teddy?
Byrne stond laatste keer al voorlaatste main, die gaat niet naar de Teddy
maar Teddy is wel veel groter geworden, en misschien ook geschikter voor de productie van Byrne? Ik vind de nieuwe teddy een volwaardigere headliner spot dan paar jaar geleden. FKA Twigs voelde voor mij meer aan als een headliner dan Iggy Pop die ervoor op de Hottot stond. Zelfde met Beth Gibbons (Teddy) en Tems (sub Hottot). Dus ik ben er eigenlijk wel bang voor dat The XX en David Byrne b2b worden ingepland, of zelfs een kleine overlap hebben

Ik zie dat er ook al een plattegrond van de camping beschikbaar is op de website. Dit grijze vlak valt me op, naar mijn idee was dit afgelopen jaar ook al een ongebruikt stuk weiland. Weet iemand waarom? Brandveiligheid of onenigheid met de boer?

1775810960182.png

Ik zie dat er ook al een plattegrond van de camping beschikbaar is op de website. Dit grijze vlak valt me op, naar mijn idee was dit afgelopen jaar ook al een ongebruikt stuk weiland. Weet iemand waarom? Brandveiligheid of onenigheid met de boer?

Bekijk bijlage 18943
Dat was onenigheid met de boer. Die wilde iets meer geld van de organisatie en hebben toen besloten het braak te laten liggen voor dat jaar. Althans, zo gingen de lokale verhalen hier.

Ik zie toch een paar kleine veranderingen. Camping roze is terug, de groepscampingXL staat op de plek waar vorig jaar het rabbit resort was en deze plek is kleiner, groepscamping (nu is een paarse kleur) is groter dan vorig jaar, rabbit resort zit nu op de zelfde plek als de easycamp (lekker ver weg, dus top:)), de oude camping paars is verdwenen en het buitenbad lijkt weg te zijn, maar het zou natuurlijk kunnen dat dit later word toegevoegd.

Users who are viewing this thread