Down The Rabbit Hole 2023

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Moet daarbij ook zeggen dat de Festidraft invloed heeft gehad. IDLES had ik denk ik laten lopen, mocht het niet zo zijn geweest dat ik ze had geboekt voor m'n eigen festival. Op die manier wat beter naar gaan luisteren en nu wil ik er heel graag heen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Brian

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Nog een top 5:

5) Knallen bij Tramhaus en Bob Vylan
4) Nu Genea
3) Idles
2) Phoenix
1) Joey Badass

Kijk in principe ook erg uit naar The Whitest Boy Alive maar ben bang dat Tramhaus, WBA, Joey en Fred allemaal direct achter elkaar wel erg lang wordt.

Net als dat ik twijfel of mijn conditie Death Grips en Idles een leuke combinatie gaat vinden.

En dat weer komt wel goed hoor ;) dit soort wisselvallige voorspellingen vallen in de praktijk vaak wel mee, en kan ook heel lokaal zijn. Ben persoonlijk al lang blij dat het kwik onder de 25 blijft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Waarom zie ik Burna Boy niet terug in de top 5 lijstjes?😋
Ik hoop dat hij niet komt opdagen en Idles een dubbele set kan doen.
Ik kijk wel uit naar Burna Boy inmiddels. Hoop dat die gewoon komt.

En die hele IDLES hype snap ik echt niet. Normaal kan ik die dingen wel weg scharen onder niet mijn muziek, maar ik vond ze live (LL19) echt heel slecht. Ze hebben de helft van de tijd geen idee wat ze aan het doen zijn volgens mij, live zang (schreeuw) klinkt nergens naar en het is ontzettend rommelig. Geef mij dan maar een ruig feestje op een Ierse feestband of andere punkband. (Voor de rest, veel plezier aan iedereen die er wel wat mee kan. Ik ga me rustig klaar maken voor een van de op voorhand vetste optredens, The Blaze!)
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
1. Paolo Nutini
2. The Whitest Boy Alive
3. Phoenix
4. Burna Boy
5. Working Mens Club

Vervelende overlap met IDLES trouwens.

Ook benieuwd naar Katie Gregson-Macleod, CMAT en Florence Adooni in de Bossa Nova.

En hoop Mulatu Astatke en Gyedu Blay Ambolley mee te kunnen pakken.

Was in eerste instantie niet heel enthousiast over de line-up maar dat is inmiddels wel bij getrokken. Staat vrijwel elk moment wel iets interessants.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Robson

Nieuw lid
23 jun 2023
1
0
Mijn plan, overmoedig, haalbaar, zin, komt wel goe met weer!!
Vrijdag:
WARHAUS-dave okumu-avalanche kaito-WEVAL-FRED AGAIN-Katie gregson Mac load-shanti celeste-agar agar-big freedia-ROMY-de schuurman-dam swindle
Zaterdag:
Mulatu astatku-sticks-joesef-djoverdose-HORACE ANDY-Jacob collier-SELAH SUE-070SHAKE-THE BLAZE- workings men club -OVERMONO-djrum-chocolat swindle-Skinonskin
Zondag:
Odette-elephant-gyedu blay ambolley-naaz-RAMKOT-SOFI TUKKER-SLEAFORD MODS-LANDER&ADRIAAN-bob vylan-King PrinceSs-phoenix-paolo nutoni-barker-BLCK MAMBA

Komt wel goe, in het konijnenhol!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Die festivalset van Ben Howard op Glastonbury is wel heerlijk zeg! Hopelijk zo iets op DTRH. Favo nummer is Esmeralda, maar die speelt hij al eventjes niet.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
508
336
Zag ik ook inderdaad, lijkt me heel vet als hij Oats in the water ook speelt op dtrh. Kan zomaar eens mijn favo optreden van het weekend worden dan
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
En die hele IDLES hype snap ik echt niet. Normaal kan ik die dingen wel weg scharen onder niet mijn muziek, maar ik vond ze live (LL19) echt heel slecht. Ze hebben de helft van de tijd geen idee wat ze aan het doen zijn volgens mij, live zang (schreeuw) klinkt nergens naar en het is ontzettend rommelig. Geef mij dan maar een ruig feestje op een Ierse feestband of andere punkband. (Voor de rest, veel plezier aan iedereen die er wel wat mee kan. Ik ga me rustig klaar maken voor een van de op voorhand vetste optredens, The Blaze!)
Ben ik totaal niet met je eens. Als er 1 band is die zoveel energie, frustratie en boosheid over kan brengen op het publiek, dan is het IDLES wel.
Ik vond het optreden in 2019 1 van de beste van die editie. Had natuurlijk ook te maken met de kleine setting destijds (hoe heet die kleine overdekte tent ook alweer? Ben niet zo goed met namen) Benieuwd of ze op mainstage net zo weten te imponeren als in 2019. Laatste album is fantastisch, dus kan bijna niet mis gaan.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Ben ik totaal niet met je eens. Als er 1 band is die zoveel energie, frustratie en boosheid over kan brengen op het publiek, dan is het IDLES wel.
Ik vond het optreden in 2019 1 van de beste van die editie. Had natuurlijk ook te maken met de kleine setting destijds (hoe heet die kleine overdekte tent ook alweer? Ben niet zo goed met namen) Benieuwd of ze op mainstage net zo weten te imponeren als in 2019. Laatste album is fantastisch, dus kan bijna niet mis gaan.
Frustratie herken ik wel ja :ROFLMAO: . Maar goed, ik ben zowat de enige die het niks vind dus dan ligt het meer aan mij dan aan de band.

India was dat toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Ben ik totaal niet met je eens. Als er 1 band is die zoveel energie, frustratie en boosheid over kan brengen op het publiek, dan is het IDLES wel.
Ik vond het optreden in 2019 1 van de beste van die editie. Had natuurlijk ook te maken met de kleine setting destijds (hoe heet die kleine overdekte tent ook alweer? Ben niet zo goed met namen) Benieuwd of ze op mainstage net zo weten te imponeren als in 2019. Laatste album is fantastisch, dus kan bijna niet mis gaan.
Snap wel wat Brian bedoelt. Ik was in eerste instantie wel enthousiast over Idles, inmiddels ook een keer of vier gezien. Er zit inderdaad veel agressie en power in, maar vind de muziek gewoon niet erg bijzonder. In het genre gitaarmuziek vind ik bijvoorbeeld Squid en Shame veel en veel interessanter. Idles is me iets teveel geschreeuw. Maar goed, mij pakt het niet, een ander gelukkig wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken