Down The Rabbit Hole 2023

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik merk dat ik wel een beetje moet omschakelen wat betreft het weer hoor. Afgelopen 2 maanden bijna fantastisch festivalweer gehad, en dan nu 4 dagen regen. Wel goed voor de nachtrust in de vroege ochtend trouwens.

Edit: Ik heb de leukste edities in de regen op Lowlands gehad, trouwens. Dus het is niet perse een ramp maar het contrast is zo groot.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.564
2.045
Hangt er natuurlijk ook vanaf op welke momenten die regen valt. 's Avonds regen is natuurlijk kut, omdat je niet opdroogt, maar als de meeste neerslag in de nacht valt hoef je er weer niet zoveel last van te hebben. Het is ook niet dat er super dramatische weersvoorspellingen zijn langsgekomen(zoals die donderdag afgelopen jaar)
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
509
336
Ook geen specifieke volgorde:

- IDLES
- Shygirl
- Ethel Cain
- Joey Badass
- Ben Howard

Qua elektronische namen:
De Schuurman, Skin on Skin, Djrum
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.869
1.810
De security kwam bij ons langs om de partytent doek eraf te halen haha.
Huh? Wij kregen alleen wat vrijwilligers die ons duidelijk maakten dat ie echt naar beneden moest ivm veiligheid. Het doek d'r af hoefde niet.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Geen enkele volgorde qua top 5 maar deze wil ik ongeacht zien:
Murder Capital
The Whitest Boy Alive
Ben Howard
Elephant
Overmono

En uiteraard een buttload of Rotdogs van Hans Worst
 
  • Leuk
Waarderingen: Cornholio

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.869
1.810
Komt er gewoon op neer dat de huidige situatie qua weer super onvoorspelbaar is. Afgelopen weken wist je al gewoon ruim een week van te voren dat het droog bleef en warm was. Nu is het weer super veranderlijk omdat het relatief nog wel warm is, maar ook vochtig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Volgens het NOS weerbericht van gisteren komt die onvoorspelbaarheid vooral omdat de wind naar het westen draait. Vanuit het zuiden en oosten is het warm, maar vanuit het westen weten ze het gewoon nog niet denk ik!
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Top 5 must see:

1. Fred Agian
2. Weval
3. Warhaus
4. Sofi Tukker
5. Overmono?

Ik weet het, vrij mager voor mij dit jaar dus zal me vast lekker laten verrassen
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Ahum... al eerder gepost. Die noren zijn altijd wel accuraat gebleken de afgelopen jaren. Beloofd niet veel goeds nu maar wie weet verandert het nog de komende dagen
Ja precies ik zag hem hierzo, maar kon hem niet zo gauw vinden.... Vorig jaar op Lowlands was deze idd ook vrij goed in het voorspellen, maar er kan nog veel veranderen. Hopelijk!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken