Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik zou er ook heel erg blij van worden. Scheelt dure kaartjes voor België (Rock en Seine gaat niet lukken) en dan heb ik met die pre-sale de kaarten al in de pocket. :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Waarom niet? Misschien wilt hij enkel headlinen op een festival in de juni/juli periode... Maar hebben ze voor Pinkpop alles al vol staan. Dan is het niet onwaarschijnlijk dat hij DTRH headlined toch?
Nee zeker niet hoor. Ik verwacht het niet, maar kan het uiteraard niet uitsluiten. Plus dat ik ook zeker hoop dat ik er naast zit.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Ik ga het hier toch zeggen. Wilde het eigenlijk niet doen, maar er komen zo weinig stemmen binnen dat het een soort laatste noodgreep.

Tot vanavond 18.00 kan je stemmen op zes fantastische festivals die zijn samengesteld in de Festileaks Festival Draft, numero vijf.
Op de eerste pagina van onderstaande link staan alle festivals. Stemmen voor één weekendkaart en één dagticket gaat via een privébericht naar mij. Hopelijk levert dit nog wat extra stemmen op, want er zijn er maar 14 uitgebracht...

 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Niet perse, maar hoorde daar de nieuwe single en het betekent wel ook meer airtime in NL. Hoop verder gewoon snel op een Nederlandse datum haha.
Luistercijfers van onder de 4% voor 3FM tegenwoordig...so far voor de airtime
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Nee zeker niet hoor. Ik verwacht het niet, maar kan het uiteraard niet uitsluiten. Plus dat ik ook zeker hoop dat ik er naast zit.
Tis wel een grote...wellicht te groot voor DTRH. Op LL was het destijds het drukst bezochte Alpha concert ooit! Geen idee hoeveel dat er dan zijn maar toch...En als wel op DTRH, dan op zondagavond afsluiter...lost gelijk het leegstromen deels op ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Tis wel een grote...wellicht te groot voor DTRH. Op LL was het destijds het drukst bezochte Alpha concert ooit! Geen idee hoeveel dat er dan zijn maar toch...En als wel op DTRH, dan op zondagavond afsluiter...lost gelijk het leegstromen deels op ;-)
Ik denk dat er zo'n 35000 mensen in en rondom de Alpha kunnen? Wel heel veel.

Misschien is de suggestie als afsluiter van DTRH niet eens zo gek, vanwege het argument dat je noemt. Maar poeh, het zal daar dan ook druk worden....
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
We zullen morgen, later deze week of volgende week wel nieuws krijgen toch? Oktober zou de presale starten.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Je zou het wel denken. Maar of er daadwerkelijk al namen worden bekend gemaakt voor de presale?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Tyler staat ook al in Afas toch? Zou die én een losse show spelen op 7 juni en dan ook weer terugkeren naar DTRH in juli?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Tyler staat ook al in Afas toch? Zou die én een losse show spelen op 7 juni en dan ook weer terugkeren naar DTRH in juli?
Hier hebben we het al over gehad. Denk ik? Die combinatie was in 2020 al het geval, dus ik zie niet in waarom dat nu voor '22 anders zou zijn.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ben laatste tijd niet zo actief hier meer geweest. Maar Moderat kunnen we alvast opschrijven als headliner. Die heeft de eerste data er ook al uitgegooid en zal ongetwijfeld weer op DTRH staan.
 
  • On fire
Waarderingen: StevieU2

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ja Moderat is zeker een optie. Hebben er al wel eerder gestaan als headliner, als invaller voor Massive Attack volgens mij, maar dat is stiekem alweer wat jaartjes geleden.
Al zou ik het ook niet erg vinden als die als sub worden geboekt. Festival is inmiddels wel twee keer zo groot als toen zij er stonden als headliner. Kan niet goed inschatten of zij daar bij passen.
Al kunnen ze natuurlijk ook gewoon op Lowlands staan, daar zijn ze op meer plaatsen in te passen misschien.

Had vandaag eigenlijk wel nieuws verwacht, maar dat zal dan wel volgende week worden. Ervan uitgaande dat ze daadwerkelijk in oktober de presale willen starten, zoals aangekondigd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Moderat is geen headliner toch? Denk eerder iets à la Thom Yorke in de Teddy. Gokje voor komend jaar

Florence + The Machine - Gorillaz - Tyler, The Creator
Beck - Disclosure - HAIM - IDLES - Jamie xx
Jorja Smith - Kacey Musgraves - Moderat - Wilco

BICEP (live) - Brittany Howard - Cage The Elephant
Charli XCX - Hot Chip - Two Door Cinema Club​
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: mattman en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Moderat is geen headliner toch? Denk eerder iets à la Thom Yorke in de Teddy. Gokje voor komend jaar

Florence + The Machine - Gorillaz - Tyler, The Creator
Beck - Disclosure - HAIM - IDLES - Jamie xx
Jorja Smith - Kacey Musgraves - Moderat - Wilco

BICEP (live) - Brittany Howard - Cage The Elephant
Charli XCX - Hot Chip - Two Door Cinema Club​
Waar mag ik tekenen? Dat zou fantastisch zijn zeg.

Geen Stromae? Verwacht je dat die op Lowlands staat?
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Geen Stromae? Verwacht je dat die op Lowlands staat?
Zou ik idd denken ja. Ik denk dat DTRH meer en meer de kaart gendergelijkheid gaat trekken en vandaar dat ik ook hier de voorkeur geef aan Florence. In 2020 zaten we overigens ook de hele tijd met London Grammar in ons hoofd hè, zou ook zo maar 's kunnen. Denk dat Stromae idd eerst die twee Belgische concerten af gaat werken. Moeilijk in te schatten ook wat de plannen van de man zijn. Tyler is in de buurt, dus lijkt me vrijwel een zekerheid en met Gorillaz.. Beetje moeilijk of zij ook gaan terug komen. Naar verluidt de duurste headliner in de geschiedenis van het festival. Is er contractueel wat afgesproken om die show in te halen. We hebben er het raden naar.

Overigens, en was ik nog vergeten, zou St. Vincent prima op de main passen à la St. V > HAIM > Florence, zou nogal 's een run zijn zeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Kan in elk geval niet wachten tot die presale begint en de kaarten in de pocket zijn.

London Grammar zijn wel in de buurt trouwens, die staan een week na DTRH in het voorprogramma van Coldplay in Berlijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Aha, kijk 's aan! Beetje vergelijkbaar met Florence, maar intiemer. Ik zie het al voor me op dat zonovergoten veld en dan iets als Disclosure erachter. Mooi.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ja Moderat is zeker een optie. Hebben er al wel eerder gestaan als headliner, als invaller voor Massive Attack volgens mij, maar dat is stiekem alweer wat jaartjes geleden.
Al zou ik het ook niet erg vinden als die als sub worden geboekt. Festival is inmiddels wel twee keer zo groot als toen zij er stonden als headliner. Kan niet goed inschatten of zij daar bij passen.
Al kunnen ze natuurlijk ook gewoon op Lowlands staan, daar zijn ze op meer plaatsen in te passen misschien.

Had vandaag eigenlijk wel nieuws verwacht, maar dat zal dan wel volgende week worden. Ervan uitgaande dat ze daadwerkelijk in oktober de presale willen starten, zoals aangekondigd.
Waren dat jaar op beide festivals als een soort afscheid...en nu na 3/4 jaar weer terug ;-)
Overigens op DTRH letterlijk de tent uitgeblazen door de bas, stonden net verkeerd denk. Werden meerdere mensen misselijk..#resonantie
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken