De Festivalpodcast

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ik vrouw 65 jaar ben een zeer regelmatige concert en festival bezoeker
Je ziet me regelmatig in de Ziggo-dome, Tivoli Utrecht, Metropool Enschede ,Down de Rabbit Hole en Lowlands.
Tijdens het luisteren naar jullie podcast ergerde ik me behoorlijk hoe jullie praten over het verschrikkelijke publiek (ouderen) in de Ziggo Dome tijdens het concert van Robbie Williams :

-ik wordt er ongemakkelijk van ouder publiek als ik naar voren wil lopen na het halen van een biertje

-als je naar Pinkpop gaat skip je dat verschrikkelijk oudere publiek

- hopelijk komt er op pinkpop ander publiek zodat ik er meer van kan genieten

-er werd zelfs genoemd mogelijk blijven ze weg van ons mooie festivalletje

dan moeten ze twee dagen achter elkaar dat willen ze misschien niet

Pijnlijk dat jullie mij en anderen/ouderen (wanneer ben je oud) die net als jullie willen genieten van de muziek en festivalsfeer zo worden weggezet.
Wat fijn dat je de moeite neemt daar op deze manier op te reageren Thea! En terecht punt dat daar ten onrechte wat zaken aan elkaar werden gekoppeld die helemaal niet onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden. Komen we volgende episode nog even op terug en dan zetten we het recht :)
 

rnalou

Playlistbediener
29 mrt 2023
18
24
⏰⏰⏰ NIEUWE PODCAST ALARM!! ⏰⏰⏰

Het is weer woensdag en dat betekent 1 keer in de 2 weken dat er een nieuwe Festivalpodcast is! En na al dat grauwe weer is het wel lekker om vooruit te kijken naar (hopelijk) zonnigere dagen: het paasweekend.

Je hoort in deze aflevering onder andere:
- Tja, dat paasweekend. What to do?
- Taylor Swifts megatour
- De Zuid-Amerikaans festivalhighlights

En nog veeeel meer, maar daar moet je gewoon voor luisteren. 👂🏻

 

rnalou

Playlistbediener
29 mrt 2023
18
24
JAJA! Hij is er echt: een kersverse Festivalpodcast. 🤤🤤Met een hoop te bespreken, want het festivalseizoen is officieel geopend! Dit afgelopen paasweekend wordt dan ook uitgebreid besproken. 🐇🐣

Het gaat deze keer over:

- De timetable van Rock Werchter is here, wat zijn de lastigste clashes?
- Verbeteringen beloofd op Sziget
- Pijnlijk Guns N' Roses nieuws
- Pinkpop’s headlinerprobleem onder de loep
- More, more en more op Paaspop
- DGTL overtreft zichzelf op zonovergoten editie in teken van livemuziek

Luister hem hier:
 

rnalou

Playlistbediener
29 mrt 2023
18
24
JAJA! Het is weer tijd voor een nieuwe podcast. 😱😱

Met o.a.:

- Veel te doen over de (inmiddels teruggedraaide) VIP kaarten van Down The Rabbit Hole. Was de kritiek terecht?
- Heel! Veel! Coachella! We nemen je mee langs de beste shows van het grootste festival van Amerika, maar natuurlijk ook de dikke tegenvallers en andere opvallendheden. Inclusief veel muziek en dito knaldrang voor onze eigen festivalzomer.
- De Bevrijdingsfestivals komen eraan! Maar waar naartoe? We pikken de beste lineups eruit.
- En we blikken terug op Record Store Day inclusief veel platen om de komende tijd te luisteren!

LUISTER HIERR:
 
  • Winning
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.880
8.498
En volgens de podcast een eeuhhhh unieke ervaring zullen we maar zeggen.
Lekkere keuze tussen dit en Billy (of dus even eten;) ) @mattman @Everyknight @Joe
Ja vond die speeches ook maar een beetje doorgedraaid op die stream. En ook een grote afknapper. We'll see...

Maar we weten in ieder geval nog maar eens dat Rosalia een dikke must see is. Wordt een beetje de David Byrne-show van dit jaar.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.693
Ja superlatieven tekort nu en in een vorige podcast ook al, alleen de muziek echt niet aan mij besteed.
Voor een ieder die het wel kan hebben; heen dus!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.880
8.498
Ja superlatieven tekort nu en in een vorige podcast ook al, alleen de muziek echt niet aan mij besteed.
Voor een ieder die het wel kan hebben; heen dus!
Ja maar soms kan een optreden je bepaalde muziek ook wel laten appreciëren. Heb ik toch al meegemaakt. Vond Tool op plaat dodelijk saai en niet aan mij besteed maar vond het live echt indrukwekkend en nu luister ik het ook wel graag thuis.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.717
Leuk dat jullie dat shockerende nummer van Sofie Tukker hebben behandeld. Afrojack EDM meuk is wel echt de goede benaming
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

rnalou

Playlistbediener
29 mrt 2023
18
24
YESS, daar is 'ie: de nieuwe Festivalpodcast! 👂🏻🎶🎶🎶

In deze aflevering van de Festivalpodcast bespreken we onder andere wie na de uitval van Stromae nu Down The Rabbit Hole en Rock Werchter moet headlinen. Maar dat is niet alles! Want ook Dauwpop en de elektronische kant van het spectrum komt aan bod.


Luister hier:

 
  • Leuk
Waarderingen: JB. en Sjakie de Wit

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.717
Ben ik nou gek of zit Jos compleet verkeerd met het Bevrijdingsfestival in Zwolle? Ik kan nergens vinden dat deze savonds is afgekapt door stroomuitval. Het heeft inderdaad wel stil gelegen door de regen.

Ik heb het gevoel dat dit festival wordt verward met Oranjepop, wat inderdaad is gestaakt door stroomuitval. Hier is ook een extra concert geweest in een kroeg, zoals @Brian heel mooi heeft verteld in het Ik ben naar ... geweest en het was ... Topic

Zie ook: https://www.ad.nl/nijmegen/bezoekers-oranjepop-krijgen-geld-terug~a4d62908/
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
306
404
Ben ik nou gek of zit Jos compleet verkeerd met het Bevrijdingsfestival in Zwolle? Ik kan nergens vinden dat deze savonds is afgekapt door stroomuitval. Het heeft inderdaad wel stil gelegen door de regen.

Ik heb het gevoel dat dit festival wordt verward met Oranjepop, wat inderdaad is gestaakt door stroomuitval. Hier is ook een extra concert geweest in een kroeg, zoals @Brian heel mooi heeft verteld in het Ik ben naar ... geweest en het was ... Topic

Zie ook: https://www.ad.nl/nijmegen/bezoekers-oranjepop-krijgen-geld-terug~a4d62908/
Klopt. Ik was in Zwolle en inderdaad half uurtje stil gelegen door regen/hagel etc en daarna is het hele programma doorgegaan
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.476
Ben ik nou gek of zit Jos compleet verkeerd met het Bevrijdingsfestival in Zwolle? Ik kan nergens vinden dat deze savonds is afgekapt door stroomuitval. Het heeft inderdaad wel stil gelegen door de regen.

Ik heb het gevoel dat dit festival wordt verward met Oranjepop, wat inderdaad is gestaakt door stroomuitval. Hier is ook een extra concert geweest in een kroeg, zoals @Brian heel mooi heeft verteld in het Ik ben naar ... geweest en het was ... Topic

Zie ook: https://www.ad.nl/nijmegen/bezoekers-oranjepop-krijgen-geld-terug~a4d62908/
Helemaal waar. De stroomstoring waar Jos aan refereert was in Nijmegen bij oranjepop. Menig Bevrijdingsfestival heeft een tijdje stil gelegen wegens het weer (waaronder Zwolle, maar ook Assen en Groningen) en zijn later hervat.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Verrek, helemaal gelijk ja! Iets te enthousiast alles bijgelezen na een weekje vakantie.
 

rnalou

Playlistbediener
29 mrt 2023
18
24
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw. ☀️☀️☀️ Voorbeschouwing, kom maar gauw! Het is bijna zover, de festivalzomer van 2023 barst nog net niet los. In deze aflevering van de *Festivalpodcast* bespreken hosts Jos, Julia en Judith alles waar ze naar uitkijken en waar ze minder naar uitkijken. Luisteren dus! 👂🏻

In deze aflevering:

- Hier kijken we naar uit en hier kijken we tegenop, want het is natuurlijk niet allemaal koek en ei
- Dit worden dé festivaltrends van 2023, dan kun je je alvast even voorbereiden
- En heb je beide nieren nog? Mooi, verkoop er direct eentje om bier te kopen tijdens de duurste festivalzomer ooit 💸

 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Sjakie de Wit

Gebruikers die dit onderwerp bekijken