Ik ga er weer even met terugwerkende kracht op in. 3 namen die allemaal voor me onbekend waren, was niet helemaal de insteek van het topic. Maar goed ka nook leuk zijn.
The Temperance Movement (van
@wenteldave): Hmm nee, niet echt iets voor mij. Ik trek zijn enorme Murica stem niet echt. Vind het ook allemaal iets wat op elkaar lijken. Het is voor mij net geen lekkere headbang muziek, en ik mezelf niet goed plaatsen in deze muziek. Niet dat het slecht is, maar niet voor mij dit.
Omnia (van
@Moniek): Ok ik ben best wel een sucker voor van die folkmetal achtige bands. Leuk op een festival met goed koude gele rakker er bij. Althans dat is wat ik dacht wat het zou zijn toen ik de eerste video aanklikte. Maar nee het viel me snel al heel erg tegen. Het kwam nooit echt helemaal los, en dan vind ik het al snel een klein beetje awkward muziek vinden als dat feest gehalte een beetje mist. Nee zou hier na een of 2 nummers wel bij weglopen op een festival denk ik. Toch enorm bedankt voor je bijdrage ?
Gypsy Kyss (van
@Marc): Ten eerste, fucking vette album cover die eerste. I like. Het heeft opzich wel wat. Kan me nie voorstellen dat dit inderdaad een Wacken headliner is geweest. En ik weet niet of ik dit helemaal zou willen zien op een festival. Vind het iets meer geschikt voor een lekker zaalshowtje ala 013 in de avond ofzo. Misschien met een mooie visual hier en daar kan dat best tof zijn denk ik.