We wachten wel even op je lijkt me . Leuk om ook een keer van anderen wat terug te lezen.Ik heb nog een wel een band die ik onder de aandacht wil brengen en waarvan ik benieuwd ben of jullie het wat vinden. Heb alleen nu geen tijd om een stukje te schrijven. Kan over ongeveer 1,5 uur tekstje en muziek posten.
Moniek wrote:
Ik heb nog een wel een band die ik onder de aandacht wil brengen en waarvan ik benieuwd ben of jullie het wat vinden. Heb alleen nu geen tijd om een stukje te schrijven. Kan over ongeveer 1,5 uur tekstje en muziek posten.
We wachten wel even op je lijkt me . Leuk om ook een keer van anderen wat terug te lezen.
Ik vond het inderdaad lastig in te schatten hoe groot ze zijn aangezien ze voornamelijk in theaters optreden. Dat is vaak waar ik naar kijk zelf. Of een band een bepaalde zaal uitverkoopt. Voor een volgende keer beneden welk aantal views zou je dan aanraden te gaan zitten? Beneden de 100K? Of 50K? En op Spotify? Want ik luister zelf eigenlijk alles op Spotify.
Dank voor je muziek tips! King Diamond ken ik een beetje. Heb ik wel eens geluisterd omdat ze op Graspop zouden gaan spelen, maar ben er uiteindelijk niet naartoe gegaan. Vind het wel toffe muziek grotendeels. Het nummer wat in je post staat kende ik niet. Klink goed! Het nummer van Skyclad ook! Die ken ik nog helemaal niet. Ga ik eens wat meer van luisteren want de eerste indruk sluit goed aan op wat ik mooi vind. Eerste album is uit mijn geboortejaar 1991 zie ik . Maar ik moet zeggen dat ik niet altijd de energie heb om nieuwe dingen te luisteren. Dus ik ken sommige grote namen ook alleen van hun naam zoals het eerder hier geplaatste Helloween bijvoorbeeld.
Niet de insteek? Je zei aan het begin toch iets andersIk ga er weer even met terugwerkende kracht op in. 3 namen die allemaal voor me onbekend waren, was niet helemaal de insteek van het topic. Maar goed ka nook leuk zijn.
Ik vind het prima hoor, het topic is voor ons allemaal. Het was meer bedoeld zoals een Jeff Buckley die bijvoorbeeld hier werd genoemd. Een act die iedereen kent en eigenlijk ook weer niet. Of gewoon een keer The Cure noemen ofzo, dat we daar de diepte in gaan buiten de hits om.Indiaantje89 wrote:
Ik ga er weer even met terugwerkende kracht op in. 3 namen die allemaal voor me onbekend waren, was niet helemaal de insteek van het topic. Maar goed ka nook leuk zijn.
Niet de insteek? Je zei aan het begin toch iets anders ?
Laten kijken of we dagelijks een band/act kunnen bespreken en wat jullie favorieten zijn. Dagelijks een andere artiest zou leuk zijn, zo kan je andere muziek ontdekken die je Festileaks genoten tof vinden. Wie het eerst die dag met een naam komt, daar gaan we het over hebben.
Ik ga er weer even met terugwerkende kracht op in. 3 namen die allemaal voor me onbekend waren, was niet helemaal de insteek van het topic. Maar goed ka nook leuk zijn.
The Temperance Movement (van @wenteldave): Hmm nee, niet echt iets voor mij. Ik trek zijn enorme Murica stem niet echt. Vind het ook allemaal iets wat op elkaar lijken. Het is voor mij net geen lekkere headbang muziek, en ik mezelf niet goed plaatsen in deze muziek. Niet dat het slecht is, maar niet voor mij dit.
Omnia (van @Moniek): Ok ik ben best wel een sucker voor van die folkmetal achtige bands. Leuk op een festival met goed koude gele rakker er bij. Althans dat is wat ik dacht wat het zou zijn toen ik de eerste video aanklikte. Maar nee het viel me snel al heel erg tegen. Het kwam nooit echt helemaal los, en dan vind ik het al snel een klein beetje awkward muziek vinden als dat feest gehalte een beetje mist. Nee zou hier na een of 2 nummers wel bij weglopen op een festival denk ik. Toch enorm bedankt voor je bijdrage ?
Gypsy Kyss (van @Marc): Ten eerste, fucking vette album cover die eerste. I like. Het heeft opzich wel wat. Kan me nie voorstellen dat dit inderdaad een Wacken headliner is geweest. En ik weet niet of ik dit helemaal zou willen zien op een festival. Vind het iets meer geschikt voor een lekker zaalshowtje ala 013 in de avond ofzo. Misschien met een mooie visual hier en daar kan dat best tof zijn denk ik.
Je hebt in principe gelijk, je haalt gewoon een Wacken headliner die we allemaal niet kennen. Dus chappeau. Wilde enkel even mededelen dat het andere ook mag .Ja beide kan toch? Juist de combi maakt het leuk. Soms denk ik ook wel dat iets bekend zou kunnen zijn, maar blijkbaar is dat dan niet zo ?