De albums van 2016

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Vandaag nieuw:


The Strokes – Future Present Past (moet nog op spotify komen)

Hier een spotify link: https://open.spotify.com/album/2OkdkfVKqje8mj7g1iLroV (wel gek dat je hem niet kan vinden via de pagina van The Strokes)

En nog twee andere albums vandaag:
Steve Gunn - Eyes On The Lines
Moonface and Siinai - My Best Human Face
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Ook het nieuwe album van The Kills (Ash & Ice) is vandaag uitgekomen.
https://play.spotify.com/album/7E6UpW4mlPavgOq1YuB2fd
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ook nog uit:
Psychic Ills - Inner Journey Out [Psychedelic Rock]
If These Trees Could Talk - The Bones of a Dying World [Post-Rock]
Mourn - Ha, Ha, He [Indie Rock]
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
De nieuwe plaat van Steve Gunn is weer heerlijk. Het is ook een artiest waar ik een soort zwak voor heb. Je ziet in alles dat hij ontzettend getalenteerd en authentiek is. De nummers bevatten weer een relaxte vibe, zonder dat het album teveel wegkabbelt. Daar zijn de gitaar rifs te goed voor. Zijn stem doet me altijd een beetje denken aan Mick Jagger, trekt me wel. Een 8 voor Steve.

Het album van The Kills vind ik overall minder dan de plaat van Steve Gunn. Het album begint prima met een toegankelijke en ietwat zwoele track. Daarna wordt het wisselvallig en staan er wat mij betreft zelfs wat saaie nummers op (hard habit to break bijvoorbeeld). Een 6,5 wat mij betreft.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Wat nieuwe zaken die na een luisterbeurt goed of wel aardig klonken.

SHXCXCHCXSH - SsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSsSs[dark ambient, industrial techno], holy shit, facking diep weer.
Gold Panda - Good Luck and Do Your Best[electro, house]
Lust for Youth - Compassion[synth-pop, ambient?]
eMMplekz - Rook to TN34[elektronica, spoken word]
Puce Mary - The Spiral[Harsh Noise, Power Electronics]
Ehnahre - Douve[free jazz, black metal]

E: Oh en Melvins schijnen een nieuwe plaat te hebben. Binnenkort ook maar eens luisteren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Crazy-Cult-Roadshow-EP-II.html
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Ik loop al heel wat albums achter en als er elke vrijdag weer handvol interessante albums uitkomt gaat het ook nooit goed komen ;).

The Monkees - Good Times!
Garbage - Strange Little Birds
Tom Odell - Wrong Crowd
Air - Twentyyears
Fitz and the Tantrums - Fitz and the Tantrums
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Ik loop al heel wat albums achter en als er elke vrijdag weer handvol interessante albums uitkomt gaat het ook nooit goed komen ;).
Pfff, same here...

vandaag ook de nieuwe Band of Horses - Why Are You Ok
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Brian wrote:
Ik loop al heel wat albums achter en als er elke vrijdag weer handvol interessante albums uitkomt gaat het ook nooit goed komen ;).


Pfff, same here…

vandaag ook de nieuwe Band of Horses – Why Are You Ok

Dus die was ik vergeten, wist dat er me eentje was ontschoten. Die gaat zometeen hier ook op
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Garbage - Strange Little Birds net beluisterd. Vind het persoonlijk niet sterk, maar de eerste reviews van het album lijken me wat tegen te spreken. Vond Not Your Kind Of People toch een stuk beter.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.937
6.179
Chance The Rapper – Coloring Book 7.4
Drake – Views 7.3
Tourist – U 7.3 (Zeer leuk & luchtig album)
Skepta – Konnichiwa 7.1
Holy Fuck – Congrats 7.1
Death Grips – Bottomless Pit 6.6 (Ik heb het niet echt begrepen, leek eerst een soort hard rock, metal ding en dan een paar nummers erna is het rap? Paar nummers waren wel leuk, maar niet echt m'n ding)

Nu: Digitalism - Mirage :)

Verder is ook III van Netsky uit op spotify, ben redelijk benieuwd :)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Nice, het nieuwe album van Huerco S. is ook uit: For Those Of You Who Have Never(And Also Those Who Have). Best wel interessant, een ambient-album van een house-producer. Het schijnt behoorlijk goed te zijn, dus ik slinger het een dezer dagen maar eens aan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.937
6.179
Iemand die van Netsky al geluisterd? Ik was niet echt onder de indruk moet ik zeggen?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
643
Nieuwe plaat van Preoccupations komt uit op 16 september en zal wederom self-titled zijn (het voordeel van een naamsverandering). Hier alvast de eerste single:

https://www.youtube.com/watch?v=csMbqrFT1dM
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Nieuwe vrijdag = nieuwe release dag. Begin nu serieus af te vragen of ik ooit bij ga lopen XD.

Red Hot Chili Peppers - The Getaway
Jake Bugg - On My One
Gojira - Magma
Swans - The Glowing Man
Weaves - Weaves
EP van Mumford & Sons ft. Babaa Maal - Johannesburg

Radiohead - A Moon Shaped Pool staat ook op spotify (eindelijk). Kan ik eens horen waar de hype over gaat ;)
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
The Getaway aan 't luisteren. Enkele leuke stukjes, maar ook niet meer. Misschien na enkele luisterbeurten dat 'k het beter kan appreciëren, maar op dit moment 6/10.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken