Dave Grohl en Foo Fighters, Nirvana en aanverwante projecten

FF in middle of June in Poland. If they even play festivals next year, that could be something like I-Days or Rock in Rio Lisboa. But other countries, probably only stadiums.

Every big band nowadays playing only stadiums, that sucks 🤬
zo lang het in juni is, hou ik enkele festivals toch wel in de gaten (voornamelijk die waar ze voor 2025 gerucht waren en nog headliners moeten aankondigen)

klopt, afwezigheid op NovaRock. Maar dan moet Greenfield Zwitserland nog 2 headliner spots vullen, heeft Download op 3 november de aankondiging gemeld en is er nog het 2e weekend van Rock in Rio Lissabon oa...

Door de afwezigheid op Novarock zou ik er niet te hard op hopen.
Daar had ik eigenlijk geen rekening mee gehouden. Je zou ze dan ook terug verwachten daar inderdaad. Maar goed, kwam misschien plantecnisch nu niet uit en slaan ze die nu over. Hopelijk hoeven we in ieder geval niet te lang meer te wachten.

Maar ja, ze staan dan weer wel op de leak van Mad Cool...
image.thumb.png.3478e15f6708a7ff6646f71b5364a528.png

klopt, afwezigheid op NovaRock. Maar dan moet Greenfield Zwitserland nog 2 headliner spots vullen, heeft Download op 3 november de aankondiging gemeld en is er nog het 2e weekend van Rock in Rio Lissabon oa...
Als ze festivals spelen is het niet logisch dat ze die ene die ze ook zouden inhalen overslaan. Maar we zullen zien.

Foos playing stadiums in UK, that’s the info from efest, few weeks ago

Denk dat de inhoud wel min of meer klopt met wat het aanbod effectief is, dat ze er allemaal gaan staan is nog iets anders.

Denk dat de inhoud wel min of meer klopt met wat het aanbod effectief is, dat ze er allemaal gaan staan is nog iets anders.
Ja, precies. En ik zou toch verwachten dat als NOS Lorde heeft, dat Mad Cool ze ook heeft. En dan zou ze ook wel mee tussen die headliners genoemd worden.

Someone posted on efest forum that this is bad Spanish so the article is probably fake, but some of the bands will be on Mad Cool for sure
als Mad Cool dan wel Foo Fighters heeft, kan het "geen festivals" verhaal ook in de prullenbak :unsure:

We zullen zien. Ik zie het wel gebeuren dat ze Pinkpop doen, wegens vorige keer gemist, en KBS.
Ik begin hetzelfde vermoeden te krijgen. Begin juni UK (en dus geen Novarock maar wellicht dan wel Download) en eind juni + juli mainland EU stadions en enkele festivals zoals Mad Cool en misschien dus ook Pinkpop.

Ik begin hetzelfde vermoeden te krijgen. Begin juni UK (en dus geen Novarock maar wellicht dan wel Download) en eind juni + juli mainland EU stadions en enkele festivals zoals Mad Cool en misschien dus ook Pinkpop.
Half juni toch al stadion in Polen? Ze gaan zeker stadions spelen in de UK, dan is download minder logisch op het eerste zicht..:

Users who are viewing this thread