Concertaankondigingen

Geen concert, maar voor sommigen misschien toch interessant (zeker voor de fans van Jonathan Jeremiah)

+++LIVE IN-STORE SUMMER SESSIONS+++
Gonna have a lovely few weeks summer holidays in Amsterdam so thought it might be nice to show my support to all the wonderful independent record stores that I’ll no doubt be spending my pocket money in whilst there.

So come along, I’ll sing you a few songs and sign copies of the latest album LIVE AT ROYAL THEATRE CARRÉ. You’re each welcome x Jonathan
📍
24.07 LEIDEN Velvet Music Leiden 16:00
📍
25.07 UTRECHT @broesemuziekbeeld 12:00
📍
25:07 AMSTERDAM Concerto Record Store Amsterdam 15:00
📍
02:08 HILVERSUM @velvethilversum 16:00

Bob Dylan komt met een Europese tour.
Hij staat in de Lotto Arena op 29 oktober. Kaartverkoop start 22 juli.
Geen data in NL.

Bob Dylan komt met een Europese tour.
Hij staat in de Lotto Arena op 29 oktober. Kaartverkoop start 22 juli.
Geen data in NL.
Oh, dacht dat dat al bekend was. Zag eerder al iets in Scandinavië voorbijkomen. Echt bizar trouwens dat hij op zijn 85ste nog even twee maanden lang in een goed tempo door Europa gaat touren en momenteel ook al even in de VS bezig is.

Eigenaardig inderdaad. Paul Simon tourt ook nog vrolijk 2 maanden door Europa en daarna in de VS op z'n 84e.
Eigenlijk tourt Dylan al jaren non stop. Hoe hou je het vol.....

Volgens mij was de 'aangekondigde' datum op de poster 14 november. Ze hebben maar 1 zaal in Bibelot toch? Daar is nu net op de 14e 'The Elvis Concert' bevestigd. :cry:
Het enige wat ik weet is dat de bands gegarandeerd geboekt zijn maar de aankondiging (veeeeeeeeels) te vroeg was. Kan altijd dat de datum nog veranderd is natuurlijk.

Volgens mij was de 'aangekondigde' datum op de poster 14 november. Ze hebben maar 1 zaal in Bibelot toch? Daar is nu net op de 14e 'The Elvis Concert' bevestigd. :cry:
Rustig aan. Ze hebben twee zalen. Ik kan niet meer zeggen dat iets een zekerheidje na het Gallagher & Squire-debacle, maar dit lijkt er wel eentje hoor. Geboekt is normaliter geboekt en dat wordt echt niet naar buiten gebracht als het niet honderd procent rond is voor die datum.

• Leuk
Waarderingen: Lawaaipapegaai

Users who are viewing this thread