Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@B0G5 er is vanaf de Boerderij in ieder geval een goede tram verbinding naar Den Haag die nog tot laat door rijdt, dus het is goed te doen om het zoekgebied voor een overnachting die kant op uit te breiden. Daar zijn vast meer en betere opties dan in Zoetermeer zelf. Maar ben met geen specifieke bekend dus kan je verder niet helpen…
@B0G5 er is vanaf de Boerderij in ieder geval een goede tram verbinding naar Den Haag die nog tot laat door rijdt, dus het is goed te doen om het zoekgebied voor een overnachting die kant op uit te breiden. Daar zijn vast meer en betere opties dan in Zoetermeer zelf. Maar ben met geen specifieke bekend dus kan je verder niet helpen…
Bij grote evenementen parkeer ik vaak bij station Holendrecht in de buurt. Twee metro haltes (of 1 trein halte) verder, maar levert vaak minder gezeik op om weer vandaan te komen.
De tip van Hannibal is inderdaad dé tip. De tramlijn brengt je direct (en tor vrij laat) naar DH. Daar moet vast iets te vinden zijn. Als je een overstap niet erg vindt kun je ook met de metro naar Rotterdam. Dat is voor het aanrijden vanuit België wel een stuk fijner (half uur minder rijden en je vermijdt er twee ringen mee).
Sinds enkele jaren mijn nr.1 live-prioriteit. Je moet het live ook echt beleven en ondergaan.
Jammer dat ik ze nooit als Your Favorite Enemies heb kunnen zien.
Geweldige band, geweldige mensen.
Nou.. ik heb net het clipje van The Hunter zitten kijken en ik ben eigenlijk een beetje sprakeloos. Wat een fantastisch nummer en wat een steengoede en dynamische band. Ik hoor de beladen zanglijnen van Anathema, de muzikale gelaagdheid van Crippled Black Phoenix en dat gemengd in een vaatje van emotioneel geladen post rock. Dit tikt al mijn boxen aan, ik ga dit niet missen.