Concertaankondigingen

@B0G5 er is vanaf de Boerderij in ieder geval een goede tram verbinding naar Den Haag die nog tot laat door rijdt, dus het is goed te doen om het zoekgebied voor een overnachting die kant op uit te breiden. Daar zijn vast meer en betere opties dan in Zoetermeer zelf. Maar ben met geen specifieke bekend dus kan je verder niet helpen…

• Leuk
Waarderingen: B0G5
@B0G5 er is vanaf de Boerderij in ieder geval een goede tram verbinding naar Den Haag die nog tot laat door rijdt, dus het is goed te doen om het zoekgebied voor een overnachting die kant op uit te breiden. Daar zijn vast meer en betere opties dan in Zoetermeer zelf. Maar ben met geen specifieke bekend dus kan je verder niet helpen…
Thx, hier kan ik al mee aan de slag (y)

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Vanavond voor de eerste keer naar de ArenA, iemand tips ivm parkeren? (Weet niet waar ik dit anders moet plaatsen)
Bij grote evenementen parkeer ik vaak bij station Holendrecht in de buurt. Twee metro haltes (of 1 trein halte) verder, maar levert vaak minder gezeik op om weer vandaan te komen.

• Leuk
Waarderingen: Berninger220
Thx, hier kan ik al mee aan de slag (y)
De tip van Hannibal is inderdaad dé tip. De tramlijn brengt je direct (en tor vrij laat) naar DH. Daar moet vast iets te vinden zijn. Als je een overstap niet erg vindt kun je ook met de metro naar Rotterdam. Dat is voor het aanrijden vanuit België wel een stuk fijner (half uur minder rijden en je vermijdt er twee ringen mee).

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Sinds enkele jaren mijn nr.1 live-prioriteit. Je moet het live ook echt beleven en ondergaan.
Jammer dat ik ze nooit als Your Favorite Enemies heb kunnen zien.
Geweldige band, geweldige mensen.

Nou.. ik heb net het clipje van The Hunter zitten kijken en ik ben eigenlijk een beetje sprakeloos. Wat een fantastisch nummer en wat een steengoede en dynamische band. Ik hoor de beladen zanglijnen van Anathema, de muzikale gelaagdheid van Crippled Black Phoenix en dat gemengd in een vaatje van emotioneel geladen post rock. Dit tikt al mijn boxen aan, ik ga dit niet missen.

• Leuk
  • Confetti
  • Geweldig
Waarderingen: EAZy, wenteldave en B0G5
Green Lung op 3 december in Trix, Antwerpen. Met High On Fire en Gnome als voorprogramma. Zeer interessant pakketje!

Aanvulling: Op 13 december staan ze in 013, Tilburg. Zelfde voorprogramma.
Voorverkoop op vrijdag 10u, artist presale vanaf morgen 10u

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Green Lung op 3 december in Trix, Antwerpen. Met High On Fire en Gnome als voorprogramma. Zeer interessant pakketje!

Aanvulling: Op 13 december staan ze in 013, Tilburg. Zelfde voorprogramma.
Als special guests zelfs dus ik hoop dat ze High on Fire gewoon een uur geven ofzo. Toffe package.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Anamanaguchi 🇺🇸 @ Ekko, Utrecht (€19,50) wo 20 mei '26 [vocaloid...]
Anneke van Giersbergen 🇳🇱 @ Spot, Groningen (€28,00) za 27 mrt '27 [hel...]
Babs @ Paradiso, Amsterdam (€15,00) za 10 okt '26
Bamboo 🇵🇭 @ Grenswerk, Venlo za 13 jun '26 [jazz fusion, hard rock, alternative rock...]
Beartooth 🇺🇸 @ 013, Tilburg (€45,80) di 22 sep '26 [melodic metalcore, metalcore, pop punk...]
Big Sleep 🇩🇪 @ Grenswerk, Venlo do 12 nov '26
Luxor, Arnhem di 10 nov '26
Paradiso, Amsterdam vr 13 nov '26
Hedon, Zwolle zo 15 nov '26
David Ramirez 🇺🇸 @ Mezz, Breda (€17,50) za 30 jan '27 [americana...]
Eddie Ate Dynamite @ Paard, Den Haag vr 19 jun '26
Glenn Jones 🇺🇸 @ Occii, Amsterdam vr 30 okt '26 [quiet storm...]
Green Lung 🇬🇧 @ 013, Tilburg (€37,30) zo 13 dec '26 [stoner metal, stoner rock, doom metal, s...]
Hidden Secrets @ De Helling, Utrecht (€21,00) vr 18 sep '26
Hubris. 🇨🇭 @ Altstadt, Eindhoven do 15 okt '26 [post-rock, math rock...]
James Smith 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€18,00) vr 27 nov '26 [uk pop...]
Kaya 🇯🇵 @ Luxor, Arnhem (€15,00) zo 15 nov '26 [visual kei, j-rock...]
Kaya x Maartje @ Mezz, Breda (€15,00) zo 8 nov '26
Kus Kus Beng Beng @ Vera, Groningen di 30 jun '26
L@Hz @ Paard, Den Haag vr 12 jun '26
Mijn Broer 🇧🇪 @ Vera, Groningen di 16 jun '26
Modder 🇧🇪 @ Altstadt, Eindhoven vr 4 sep '26 [sludge metal, stoner metal, doom metal, ...]
Mulaa Joans @ Paradiso, Amsterdam (€18,00) wo 16 sep '26
OsamaSon 🇺🇸 @ 013, Tilburg (€34,80) wo 16 sep '26 [rage rap, underground hip hop...]
Raw! Uncut! Video! @ Vera, Groningen di 2 jun '26
Ruth Jacott 🇳🇱 @ Spot, Groningen (€41,50) zo 21 feb '27 [nederpop, hollands...]
Skating Polly 🇺🇸 @ Altstadt, Eindhoven do 1 okt '26 [indie punk...]
Stef Bos 🇿🇦 @ Spot, Groningen (€32,00) do 1 jul '27 [nederpop...]
Stef Kamil Carlens & The Poem 🇧🇪 @ Gebouw-T, Bergen op Zoom (€26,00) do 29 okt '26
Stephanie Struijk 🇳🇱 @ Spot, Groningen (€25,00) vr 19 mrt '27 [dutch singer-songwriter...]
Tackle @ Altstadt, Eindhoven zo 7 jun '26
The Kik 🇳🇱 @ Spot, Groningen (€29,50) vr 4 jun '27 [dutch indie, dutch rock...]
The Watermelon Woman @ Vera, Groningen ma 22 jun '26
Tusky 🇳🇱 @ Altstadt, Eindhoven vr 13 nov '26 [dutch punk, dutch rock...]
Velocity Made Good 🇳🇱 @ Rotown, Rotterdam (€14,00) vr 30 okt '26
Willem 🇳🇱 @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) zo 2 aug '26 [neue deutsche welle, nederpop...]

maandag lijstje! veel plezier ermee en tot woensdag!

Users who are viewing this thread