Concertaankondigingen

Postertje Olivia Rodrigo. Ze.stopt wel een maandje voor het festivalseizoen los barst......
image.thumb.png.379d7087fb862dd31448c6d0c99faf6b.png

De zaal is meer dan oké. De backstage is een ongezellige Sovjet-bunker.
Wordt binnenkort toch ook allemaal volledig vernieuwd, inclusief inkom die aan de achterkant komt te liggen, hence heel de rebranding naar AFAS om de werken te sponsoren.

Goedkoop is het niet.
  • General Admission - Staanplaatsen: €123,42
  • Premium - Zitplaatsen: €145,86
  • Rang 2 - Zitplaatsen: €123,42
  • Rang 3 - Zitplaatsen: €95,37
  • Rang 4 - Zitplaatsen: €72,93
  • Rolstoel-/begeleidersplaatsen: €123,42
  • VIP - EARLY ENTRY EXPERIENCE - Staanplaatsen: €365,-
Op dat vlak heeft ze zich niet laten inspireren door Robert Smith van the Cure die zweert bij veel goedkopere tickets.

Gespot op Roadburn, een aantal Bibelot najaarsconcerten die nog niet aangekondigd zijn op de website
Voornamelijk de combi Wolvennest - Bedsore is erg interessant

Bekijk bijlage 19084
Ha, ik verneem net van eerste hand dat deze shows op korte termijn dan toch écht in de verkoop gaan/aangekondigd worden. PR-team was wat overenthousiast bij Bibelot blijkbaar.

• Leuk
Waarderingen: Fluxion en johanra
Op dat vlak heeft ze zich niet laten inspireren door Robert Smith van the Cure die zweert bij veel goedkopere tickets.
In dit bericht over het vorige Cure-concert in Nederland wordt gesproken over 1e rangs-zitplaatsen van 115 euro, is dat dan onjuist?

EDIT: Ik heb nog even gezocht en kan nergens iets terugvinden over 1e rangs zitplaatsen. Alleen 1e rangs staanplaatsen en 2e rangs zitplaatsen. Voor die laatste kon je dan wel 85 euro neerleggen. Prima prijs hoor, maar ik zou het niet goedkoop noemen en vraag me af wat dat na 4 jaar concertinflatie anno 2026 zou zijn.

Laatst bewerkt:
First Aid Kit, 2 december, De Vereeniging Nijmegen.
eeen x aantal jaren terug in The Barn bij Werchter gingen we schuilen voor een flinke bui, niet gepland om bij First Aid Kit uit te komen, Maar oprecht een van de betere optredens in jaren Werchter gezien, vond het écht goed!

eeen x aantal jaren terug in The Barn bij Werchter gingen we schuilen voor een flinke bui, niet gepland om bij First Aid Kit uit te komen, Maar oprecht een van de betere optredens in jaren Werchter gezien, vond het écht goed!
Ben ook hevig aan het nadenken of ik er kaartjes voor ga kopen.

Waarom is het altijd Five Finger Death Punch dat dan weer een vette band mee moet nemen? Lamb of God en Bleed From Within komen mee (7 februari AFAS, 8 februari Vorst).

Devin Townsend ook weer op (solo)tour: 29 september Tivoli. Iedere avond een andere set.
Geen Belgische datum voor Devin Townsend?

Users who are viewing this thread