Concertaankondigingen

Legendarische mathcore/screamo band. Blind Girls ook een waanzinnige band in het genre plus gemist op Roadburn vorig jaar plus Teardrinker letterlijk vandaag. Plus eens lekker dichtbij voor mij, normaal typisch zo'n Patronaat show. Dus blije Fred!
Nice! En op een zaterdagavond, dat is ook fijn. Ik noteer hem zelf ook als optie, want Dordrecht is voor mij ook erg dichtbij. Ook al ben ik normaal niet zo van de Screamo.

Nice, kaartje gekocht.

Lekker bezig hoor, de EKKO dit jaar. Ze promoten best veel relatief grote namen voor zo'n klein zaaltje als 'Ekko 40 jaar'. Ben benieuwd hoe ze dit achter de schermen allemaal voor elkaar krijgen (of zouden namen als SPRINTS en Fat Dog anders ook nog wel in de Ekko kunnen belanden? Ik kan me dat van voorgaande jaren niet echt herinneren, al kom ik er lang met enige regelmaat. Vorig jaar in de zomer nog wel Cassandra Jenkins..)
Zowel Sprints als Fat Dog waren/zijn toch in Nederland vanwege een festivaloptreden de dag ervoor. En beide bands zijn eerder geprogrammeerd door Ekko (voor Fat Dog was dat zelfs hun eerste eigen show in Nederland, in de Nijverheid maar geprogrammeerd door Ekko), dus de contacten zullen nog goed zijn

Legendarische mathcore/screamo band. Blind Girls ook een waanzinnige band in het genre plus gemist op Roadburn vorig jaar plus Teardrinker letterlijk vandaag. Plus eens lekker dichtbij voor mij, normaal typisch zo'n Patronaat show. Dus blije Fred!
Ik ga em ook noteren. Heerlijk: een avondje screamo.

IZOMO - F.O.A.M
post-rock, jazz and noise (inspired by Tortoise, Mogwai, Karate, ...

”One of those songs that keeps spinning in your head all day, I call it 'good instrumental shit' ” - Marcel Vanthilt - Radio Willy

"A wonderful soundscape that pulls you into a dream" - Luminous Dash

20.04.26 IZOMO release show - Trefpunt, Gent, BE (gratis)
01.05.26 MAYDAY - Begijnhofpark, Kortrijk, BE (gratis)
13.05.26 Vuurdoop - Bootstraat, Hasselt, BE (gratis)
24.07.26 IZOMO @ Bar Provisoir, Torhout, BE

• Leuk
Waarderingen: johanra
La Jungle
la-jungle-tour-poster-trio-2026-1.jpg

• Leuk
Waarderingen: Bubba en johanra
Iemand enig idee of die show van The Afghan Whigs op Come As You Are (Effenaar) de enige NL datum zal zijn?
Dan wordt het een dagje treinen in oktober...

• Leuk
Waarderingen: Brundlecat

Users who are viewing this thread