Concertaankondigingen

Damn in die weken echt een overload aan concerten waar ik heen met Wedsnesday, Kurt Vile, Band of Horses, James Blake en Courtney Barnett..
Ik heb jaarlijks het idee dat het aanbod in oktober/november enorm is. Voor mij staan Death Cab For Cutie en Coutney Barnett al vast, denk dat ik The Strokes laat passeren. Vond dat op BKS niet meevallen.

Godverdomme, weer geen België... Sinds 2002 (!) niet meer in ons landje geweest.

12 en 13 oktober staat J. Cole in de Ziggo Dome dus een extra show na de 11e zal er niet komen als het uitverkoopt. Er zijn wel nog 4 lege dagen in het tourschema ervoor dus mogelijk nog extra voorafgaand aan deze eerste aangekondige.

• Thinking
Waarderingen: wenteldave
Moesten ze nu ergens in België staan misschien uit nieuwsgierigheid wel eens geweest, maar om helemaal naar Amsterdam of Düsseldorf te rijden voor een band met een dergelijk belabberde livereputatie...

Moesten ze nu ergens in België staan misschien uit nieuwsgierigheid wel eens geweest, maar om helemaal naar Amsterdam of Düsseldorf te rijden voor een band met een dergelijk belabberde livereputatie...
Ja tis een beetje hitt or miss bij hen. Wel zo een band die je toch één keer in uw leven moet gezien hebben. Niets wereldschokkends aan, maar de hits staan er wel.

12 en 13 oktober staat J. Cole in de Ziggo Dome dus een extra show na de 11e zal er niet komen als het uitverkoopt. Er zijn wel nog 4 lege dagen in het tourschema ervoor dus mogelijk nog extra voorafgaand aan deze eerste aangekondige.
Ik denk dat die 4 dagen ervoor vooral zijn voor extra data in de O2

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Welke zalen spelen ze allemaal? Denk dat bij ons een sportpaleis ook gewoon niet haalbaar is. Zal wel meespelen.
De ervaring met RW helpt ook niet natuurlijk.

Welke zalen spelen ze allemaal? Denk dat bij ons een sportpaleis ook gewoon niet haalbaar is. Zal wel meespelen.
De ervaring met RW helpt ook niet natuurlijk.
StuBru wel serieus The Strokes aan het pushen heb ik de indruk. Rond The New Abnormal ook al trouwens.

Nuja, naar Amsterdam dan maar.

Users who are viewing this thread