Concertaankondigingen

Niet helemaal mee eens. dallas buyers club vond ik wel goed.
Maar fijn om te lezen dat meerdere mensen mijn sentiment dragen van de slechte performance.

wel eens dat door het integraal spelen van die 2 albums het wel interessant is. Zijn ook de enige albums waar ik nog nummers van luister.
Dallas Buyers club werd vooral gedragen door Matthew natuurlijk, maar Jared had wel ok bijrol

Het verklaart wel hun twee uitgebracht nummers die weer meer richting hun oude rock sound gingen met God's Eye en Over My Head. 30STM heb ik dan weer grijs gedraaid met This is War en blij dat ik ze toen ook heb kunnen zien in 2011. Daarna werd het steeds minder met af en toe een goede acteursrols. Dallas Buyers Club is echt een aanrader voor wie die nog niet heeft gezien.

Wat kan Jared Leto wel? acteren is het ook niet
Met uitzondering van z’n Oscarwinnende rol in Dallas Buyers Club vind ik ‘m doorgaans ook een belabberd acteur, maar ik hoop dat zijn rol als Skeletor daar verandering in brengt deze zomer. Daarbij kan zijn neiging om enorm te overacteren juist goed van pas komen.

Met uitzondering van z’n Oscarwinnende rol in Dallas Buyers Club vind ik ‘m doorgaans ook een belabberd acteur, maar ik hoop dat zijn rol als Skeletor daar verandering in brengt deze zomer. Daarbij kan zijn neiging om enorm te overacteren juist goed van pas komen.
En requiem for a dream en mr nobody niet vergeten. Maar voor de rest heeft die weinig speciaal gedaan.en zelfs vaak tenenkrullende vertolkingen, zoals house of Gucci

30STM al een aantal keer gezien maar dat is live echt zo'n gigantische aanfluiting. Jammer want ze hebben echt heel wat nummers die mijn jeugd mee gekleurd hebben.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Antimatter Sleeping Pulse @ Muziekgieterij, Maastricht (€27,50) do 17 sep '26
Artemas 🇬🇧 @ Melkweg, Amsterdam (€31,05) za 5 dec '26 [pop, synth-pop, pop rock, alternative po...]
Doom Gong 🇺🇸 @ Doornroosje, Nijmegen (€14,00) not sure [neo-psychedelic, psychedelic rock...]
Drake Milligan 🇺🇸 @ Spot, Groningen (€30,00) do 17 sep '26 [country, rock and roll...]
Dz Deathrays (Oz) @ dB's Studio, Utrecht zo 26 jul '26
Evan Parker 🇬🇧 @ Occii, Amsterdam wo 10 jun '26 [free jazz, avant-garde, experimental jaz...]
HANDLE @ Occii, Amsterdam zo 5 jul '26
Hans Dulfer 🇳🇱 @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) di 26 mei '26 [dutch jazz, dutch prog...]
Hoods 🇺🇸 @ Baroeg, Rotterdam (€16,50) za 8 aug '26 [hardcore, hardcore punk, queercore...]
Insomnio @ Spot, Groningen (€37,75) ma 21 sep '26 [hardcore punk, grindcore...]
James McMurtry 🇺🇸 @ Spot, Groningen (€25,50) zo 18 okt '26 [alt country, americana, outlaw country, ...]
Julie Lena @ Grenswerk, Venlo vr 17 apr '26
Kishi Bashi 🇺🇸 @ Rotown, Rotterdam (€22,50) vr 4 sep '26 [chamber pop, metropopolis, shimmer pop, ...]
Kruidkoek & Joost Oomen @ Hedon, Zwolle (€22,50) do 5 nov '26
Vera, Groningen vr 30 okt '26
Paard, Den Haag za 17 okt '26
Doornroosje, Nijmegen (€20,00) do 22 okt 26
MICHA @ Nieuwe Nor, Heerlen (€24,50) vr 16 okt '26
013, Tilburg vr 23 okt '26
Hedon, Zwolle vr 9 okt '26
Spot, Groningen do 22 okt '26
Mies Luid @ Paard, Den Haag vr 1 mei '26
Mister and Mississippi 🇳🇱 @ Burgerweeshuis, Deventer za 21 nov '26 [dutch indie...]
Rotown, Rotterdam do 26 nov '26
Money & The Man @ dB's Studio, Utrecht za 31 okt '26
Niall McCabe @ Spot, Groningen (€18,50) wo 11 nov '26
Luxor, Arnhem vr 13 nov '26
Nine Vicious 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€25,30) do 9 jul '26 [rage rap, underground hip hop...]
Noah Kahan 🇺🇸 @ Ziggo Dome, Amsterdam di 1 dec '26 [pop, folk pop...]
Ziggo Dome, Amsterdam wo 2 dec '26
Sevendust 🇺🇸 @ 013, Tilburg (€39,80) zo 29 nov '26 [nu metal, alternative metal, rap metal, ...]
Thaiboy Digital 🇹🇭 @ Paradiso, Amsterdam (€22,00) di 30 jun '26 [cloud rap, hyperpop...]
The Chameleons 🇬🇧 @ Melkweg, Amsterdam (€35,65) di 1 dec '26 [gothic rock, shoegaze, uk post-punk...]
Thirty Seconds to Mars 🇺🇸 @ AFAS, Amsterdam 2027-04-25 [rock, electronic, alternative rock, prog...]
Timebox 🇬🇧 @ Spot, Groningen (€33,00) vr 27 nov '26 [northern soul...]
TRAIDORA 🇬🇧 @ Occii, Amsterdam di 23 jun '26 [queercore, hardcore punk...]
VLAMP @ Nieuwe Nor, Heerlen (€15,00) wo 10 jun '26
Valley of the Sun 🇺🇸 @ Mezz, Breda (€17,50) ma 2 nov '26 [stoner rock, sludge metal, space rock, d...]
Visions Of Disfigurement 🇬🇧 @ Willem Twee, Den Bosch (€16,00) ma 25 mei '26 [death metal, grindcore, deathcore...]
Zeyne 🇵🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€21,00) wo 9 sep '26 [arabic hip hop...]

aangezien ik geen pikstraf wil, jazz terug in de lijst! er zijn nog wat filters eerder in het proces die nog actief zijn, maar dat komt gedurende de komende tijd wel in orde. klassiek wordt nog steeds gefilterd evenals films en feesten (kan gebeuren dat ik een bandnaam herken in een feestavond...) Vanavond naar Johan, dus ik hoop op een goed begin van het weekend! tot maandag in ieder geval!

30STM al een aantal keer gezien maar dat is live echt zo'n gigantische aanfluiting. Jammer want ze hebben echt heel wat nummers die mijn jeugd mee gekleurd hebben.
Doordat t in de Afas is ipv de Ziggo ben ik toch getriggerd, alleen ben ik t wel met je eens. Live echt een paar keer zo slecht toen ik ze zag. Hij kletste alleen maar. Staat mij ook een optreden op Werchter nog bij. Dat hij zoveel lulde dat de hele vaart eruit ging. Men haakte echt af.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Damn in die weken echt een overload aan concerten waar ik heen met Wedsnesday, Kurt Vile, Band of Horses, James Blake en Courtney Barnett..

Voor The Strokes in Ziggo Dome zijn verschillende soorten tickets beschikbaar via Ticketmaster:
  • General Admission - Staanplaatsen: €72,93
  • Premium Zitplaatsen: €100,98
  • Rang 2 - Zitplaatsen: €78,54
  • Rang 3 - Zitplaatsen: €61,71
  • Rang 4 - Zitplaatsen: €50,49
  • Rolstoel-/begeleidersplaatsen: €72,93

Users who are viewing this thread