Concertaankondigingen

Andeweg @ Paard, Den Haag vr 13 feb '26
BUG 🇯🇵 @ Altstadt, Eindhoven do 5 mrt '26 [nederpop...]
Bastian Steven 🇳🇱 @ Luxor, Arnhem (€15,00) do 12 mrt '26 [jazz funk, pop soul, neo soul...]
Bureau de Change @ Nieuwe Nor, Heerlen do 28 mei '26
Concubine 🇸🇪 @ Grenswerk, Venlo vr 22 mei '26
Conjurer 🇬🇧 @ 013, Tilburg (€23,30) zo 17 mei '26 [sludge metal, doom metal, stoner metal, ...]
Cosmic Gate 🇩🇪 @ Melkweg, Amsterdam (€31,05) zo 5 apr '26 [trance, progressive trance...]
Gwendoline 🇫🇷 @ Altstadt, Eindhoven za 4 apr '26 [cold wave, french pop, post-punk...]
HVYWGHT x Sonic Boom @ Melkweg, Amsterdam (€20,00) vr 1 mei '26
High Society 🇩🇪 @ Melkweg, Amsterdam (€29,00) zo 17 mei '26
Hotel Lux 🇬🇧 @ Altstadt, Eindhoven zo 15 mrt '26 [post-punk...]
Janse Bagge Bend 🇳🇱 @ Volt, Sittard-Geleen (€25,00) vr 17 apr '26 [nederpop...]
Kap Bambino 🇫🇷 @ Doornroosje, Nijmegen (€18,50) wo 1 apr '26 [electroclash, witch house, new rave...]
Mezz, Breda do 2 apr '26
Kay Slice 🇳🇱 @ Patronaat, Haarlem (€16,00) zo 19 apr '26
Lenny Monsou @ Effenaar, Eindhoven do 9 apr '26
Marathon 🇬🇧 @ Effenaar, Eindhoven do 16 apr '26 [deep progressive rock, neo-progressive...]
Ekko, Utrecht vr 10 apr '26
Meral Polat @ Spot, Groningen (€23,50) do 9 apr '26
Money & The Man @ Altstadt, Eindhoven do 26 mrt '26
NEVEL 🇳🇱 @ Occii, Amsterdam vr 30 jan '26 [atmospheric black metal, black metal...]
PENDEJO ! @ Nieuwe Nor, Heerlen do 26 mrt '26
TUKAN 🇩🇰 @ Paradiso, Amsterdam (€16,00) wo 1 apr '26 [trance...]
Tin Fingers 🇧🇪 @ Mezz, Breda (€12,50) za 9 mei '26
Transpunk @ Nieuwe Nor, Heerlen vr 20 feb '26
Wreckless Eric 🇬🇧 @ dB's Studio, Utrecht do 16 apr '26 [power pop...]
Yehezkel Raz 🇮🇱 @ Rotown, Rotterdam (€28,00) wo 1 apr '26
Hedon, Zwolle ma 30 mrt '26
puntjudith 🇳🇱 @ Altstadt, Eindhoven do 7 mei '26

eindelijk een wat langer lijstje, zonder Bruno, want arena heb ik niet in de lijst staan :D als je denkt "wat zal ik eens gaan kijken komende april" ga naar marathon! top band :D ze spelen op 9 april ook in Middelburg, 11 april in Enschede en 18 april in Leeuwarden!

Dat is echt wel een probleem aan het worden ja.
Maar goed België. Het land waar je alle vooruitgang kan tegenhouden.
ongelofelijk eigenlijk hoe hard we hier echt dingen kunnen omzeep helpen met een simpele motie, of klacht op regionaal niveau
laat staan als het op provincie of gewest niveau gaat, en taalgebieden....

het eurostadion in antwerpen of het stadion aan de stroom in antwerpen, het nieuwe stadion in brussel en brugge

maar het komt er nooit

Die volg ik even niet? Toch zonde dat België wordt overgeslagen.
Dat is persoonlijk, ik heb het gewoon niet zo op Bruno, Mattman. Voor de liefhebbers hoop ik dat hij komt hoor. Op een festival waar ik misschien zelf naar toe ga (bv een Werchter) mogen ze hem van mij overslaan, zonde van de headlinespot! Maar dat is nu nog niet aan de orde volgens mij... Ik zal me inhouden volgende keer ;-)

Sindsdien heeft Bruno wel nog redelijk weinig nieuwe zoden aan de dijk gezet, of vergis ik me?

Zonde van Victoria Monet, die had ik heel graag eens in een gezellige zaal gezien.
Die is jaren blijven hangen in Vegas. Er werd gefluisterd dat hij wel moest, door bepaalde gokschulden.
Natuurlijk nog wel Silk Sonic gedaan.

ongelofelijk eigenlijk hoe hard we hier echt dingen kunnen omzeep helpen met een simpele motie, of klacht op regionaal niveau
laat staan als het op provincie of gewest niveau gaat, en taalgebieden....

het eurostadion in antwerpen of het stadion aan de stroom in antwerpen, het nieuwe stadion in brussel en brugge

maar het komt er nooit
Gho niet alles hoeft er te komen, maar een bestaand groot stadion door een moderner variant te vervangen blijft toch echt belachelijk dat daar moeilijk over wordt gedaan. Ik blijf intussen dromen van een stadion met dezelfde goede akoestiek als de vernieuwde Letzigrund in Zürich.

Wel met veel gaten, zullen wel een hoop data bij geplakt gaan worden.
Geen idee hoe groot de productie an z'n show zal zijn maar zie hem zomaar terug komen voor een rondje festivals in 2027. Kan natuurlijk ook terug komen voor stadions in landen waar hij nu niet komt. Die gaten nu worden denk ik gevuld met extra data in steden waar hij al staat. Zal vlot gaan denk ik.

Wel benieuwd wat beter voor het milieu is, een artiest de meer plekken aan doet of de fans die meer moeten reizen. Gok toch het eerste.
Ik geloof nooit dat milieu ook maar iets met dit te maken heeft; het is toch veel goedkoper je show een paar dagen te laten staan ipv continue te verplaatsen met je hele productie. Milieu is eerder de marketing reden.

• Thinking
Waarderingen: Timmetje
Sindsdien heeft Bruno wel nog redelijk weinig nieuwe zoden aan de dijk gezet, of vergis ik me?
Afgelopen jaar nog twee gigantische hits gescoord. In 2021/2022 succesvol met Silk Sonic. En in februari dus een nieuw album.

Ik geloof nooit dat milieu ook maar iets met dit te maken heeft; het is toch veel goedkoper je show een paar dagen te laten staan ipv continue te verplaatsen met je hele productie. Milieu is eerder de marketing reden.
Dat zeg ik ook nergens he 😉

Users who are viewing this thread

• JK79
  • Bert