Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
eindelijk het lijstje, er ontbreekt wel wat her en der omdat er ineens een heleboel gevonden werd... maar goed, lijstje! morgen ga ik mn best doen, maar kans is groot dat dat lijstje vrijdagochtend komt!
toch nog tijd gehad voor het donderdag lijstje! veel plezier ermee en tot morgen! waarom er bij Anneke van Giersbergen hel als genre staat weet ik ook niet... toch de leukste springende artiest in vele jaren pinkpop ergens in de jaren 90
FYI die Burgerweeshuis datum is in 2026, leek me al sterk dat die gisteren was aangekondigd voor vanavond mogelijk is de Willem Twee datum wel dit jaar maar die site zet er geen jaartal bij, dus niet zeker.
FYI die Burgerweeshuis datum is in 2026, leek me al sterk dat die gisteren was aangekondigd voor vanavond mogelijk is de Willem Twee datum wel dit jaar maar die site zet er geen jaartal bij, dus niet zeker.