Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het concert van the neighbourhood is wegens grote vraag aan tickets verplaatst van vorst nationaal naar het sportpaleis (zelfde dag). Zijn die echt zo populair/groot?
Het concert van the neighbourhood is wegens grote vraag aan tickets verplaatst van vorst nationaal naar het sportpaleis (zelfde dag). Zijn die echt zo populair/groot?
Lekker ook om dat een uur van tevoren voor de volgende presale aan te kondigen. Zou maar een mooie plek hebben in Vorst en nu moet je maar hopen dat je redelijke plaatsen hebt en zo niet, mag je het drievoudige neer gaan leggen.
Niet dat ik snap dat je hierheen zou gaan, maar bon.
Andrew Bird richting Londen. Is er nog uitzicht dat hij ook richting Benelux komt @wenteldave? Of moet ik zo toch maar voor die London tickets gaan? (met live orkest.... phieuw)
Andrew Bird richting Londen. Is er nog uitzicht dat hij ook richting Benelux komt @wenteldave? Of moet ik zo toch maar voor die London tickets gaan? (met live orkest.... phieuw)
Maroon 5 als headliner naar BST Hyde Park.
Ik heb die ooit eens gezien in de Lotto Arena. Eigenlijk geen idee of die intussen nog een bepaalde status in Belgie hebben om ergens op een affiche te staan.
En ondertussen op een paar uur tijd Sportpaleis volledig uitverkocht...
Als de 13-jarige dochter achter tickets vraagt voor artiesten waar ik nog nooit van gehoord heb, weet ik dat ik mij schrap moet zetten voor de ticketverkoop Zo bij Sombr achter het net gevist, maar wel tickets kunnen scoren voor Alex Warren en nu The Neighbourhood. Ik zal wel zien wat het geeft in het Sportpaleis tussen de tieners
Lorde heeft haar eerste Europees concert in Rockhal in groothertogdom luxemburg vanav wegens food poisoning gecanceld. Er komt een nieuwe datum of een refund als nieuwe datum slecht uitkomt.Datum nog te bepalen.